Gratuluji k rozumné volbě osobně jsem si prošel sunny b12 1.6 gti,primera p10gt,sunny n14 gti. Brácha měl litrovou micru, teď má primeru p11c sport, rodiče p11 1.6, bratránek to stejné. Hlavní co je potřeba u těch aut řešit je koroze jinak jsou to nezmaři.Typická nemoc jsou prasklé poloosy od modelu p11 nahoru. Důvod..po čase vyreznou pod těma gumovýma nesmyslama co jsou na nich a ten dvoulitr si s tím poradí. Často se kazí abs (kroužky), ale to snad ani není důvod řešit, protože konkrétně nissan to abs v té době neuměl a přehnaně zasahovalo do brždění. Pak je dobré používat ruční brzdu, ušetříš si tím časté problémy se zatuhlýma brzdama.
Umí zlobit startéry, buď se neochotně roztáčí nebo po startu ještě škrtnou.
Motoru dopřávej kvalitní olej, spolu s výměnama do 10 tisíc..bude sloužit dlouho. SR20DE podle mě je něco jako staré dieslové mercedesy s tím rozdílem, že jakmile překoná 4000ot/min. tak se probudí a jede jak splašená sviňa skoro až k omezovači. Vůbec se neboj mu dat za uši když bude potřeba, pokud je v tom dobrý olej a je zahřátý neublíží mu to. Ten motor je naddimenzovaný na cca. 300koní takže sériový výkon je pro něj nuda
.
U převodovky pozor na prudké řazení 5kvaltu. Když se to parkrát nepovede vinou řidiče -spojka, zuby, nedořazení- umí pětka vyskakovat.
BA3 2101- r.v. 1976
BA3 2101- r.v. 1977
Škoda 105L ---> 130L r.v.1985