Stránka 1 z 8

modernejsia zadokolka

PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2014 18:19
od ger007
Nazdar
uz dlhsiu dobu rozmyslam o modernizacii svojho vozoveho parku neakou robustnou zadokolkou, mam par poziadaviek, Kombi, Benzin, zadny nahon, bohuzial pokial clovek nechce BMW, alebo Mercedess a nepocitam novu Toyotu gt86 / bubaru brz tak na trhu okrem obrovskych ramovych americkych kramoch nic neni.

Vazne neexistuje moderna pekna kombi zadokolka alebo len neviem hladat ???

Re: modernejsia zadokolka

PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2014 19:48
od corsair
2106 rv2012:D
Moderna zadokolka... Dodavky (okrem VW transporter), ofroady s vypnutym predkom :D. Tiez mam dojem ze dnes je "moda" predkov.

Re: modernejsia zadokolka

PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2014 20:00
od ger007
to by som si rovno kupil 2104 r.v. 2013... ale pravdu povediac radsej by som aj nieco co utiahne prives o hmotnosti 2t, cize nic ine ako Eklasse alebo BMW 5 mi neostava,,,

Re: modernejsia zadokolka

PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2014 20:42
od Vašátor
Opel Omega, doporučuji motorizaci 3.2 V6. Je to obrovský auto, naložíš do něj dvoumetrovou skříň, zavřeš kufr, sedneš a odjedeš. Navíc v té době se snažil Opel dohnat BMW a Mercedes, což se mu u tohoto modelu docela dobře povedlo. Výbavu to má víc než slušnou, u faceliftu Omegy B je navíc i vzhlednější přístrojová deska. Většina vozů měla krom klasických blbostí typu okna v elektrice, automatická dvouzonová klimatizace, elektrické posuvy sedadel, apod. navíc i xenony, všechny vyhřívané sedačky, GPS modul s navigací, modul pro simkartu a volání přes panel rádia a mnoho dalšího. Výbavou namakaná kára.
Co se týká motoru, všechny Omegy jsou klasický atmosféry bez turba, takže o ku..vítko méně. Navíc 3.2 má krásných 217 koní a motor přestává táhnout až u 240km/h (pro vyšší rychlost to pak chce více prostoru, ale 240km/h tam je skoro hned). Konkrétně u tohoto motoru mám ověřenou (60 000km) průměrnou spotřebu 10-11l/100km, v LPG pak okolo 11l/100km (na dlouhých trasách).

Škoda že je tohle jen 2.2i Za ty prachy ale skoro neodolatelná ... by mě zajímalo co jí bude :-D http://auto.bazos.cz/inzerat/42183444/Opel-Omega.php

Re: modernejsia zadokolka

PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2014 21:17
od ger007
vsetky omegy boli zadokolky ?

Re: modernejsia zadokolka

PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2014 21:20
od Tommel
Jj Omega je pouze zadek

Re: modernejsia zadokolka

PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2014 21:26
od ger007
este som prave zistil ze aj prve volva V90 boli zadokolky co som si tak cital do 2002

Re: modernejsia zadokolka

PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2014 22:00
od Vašátor
Volvo je taky dobrá volba, ovšem výbavou na Omegu nemá ani z daleka. Ber Omegu :mrgreen: Bratranec Víťa měl prvně Omegu A 3.0, před dvěma lety koupil Omegu "C" (čili facelift Béčka) a už má na ní bezproblémových 60 000km (celkem má 240 000km). Kámoš měl zase dvě Omegy dieselový ... a všichni max.spokojeni ;-)

Re: modernejsia zadokolka

PříspěvekNapsal: stř pro 10, 2014 22:08
od ger007
cenovo vyzera zaujmavo, oproti Ecku tretina, volva su vsetky hole a slabe, akurat sa obavam korozie....

napr totok : http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/ope ... 36123.html

Re: modernejsia zadokolka

PříspěvekNapsal: čtv pro 11, 2014 03:17
od Voda
Do omegy B se dokonce dával v austrálii osmiválec(Holden)

Kdybych chtěl jenom něco jo silnýho,vyloženě hodně levnýho a blbuvzdornýho na tahaní toho velkýho přívěsu,nejlevnější varianta je jeep cherokee/grand cherokee.Odolný,v čr levný,nedrahé díly,často v lpg.Ale je to teda 4x4.

Sice už si z nepamatuju proč chceš tahat 2t přívěs,ale otec s obouma verzema v devadesátkách jezdil,dovoz tehdá ještě přímo z USA.
Chyby to nemělo.

Re: modernejsia zadokolka

PříspěvekNapsal: čtv pro 11, 2014 07:43
od dvk
No a proč teda nechceš Gere nějakého offroada ? Teráno můžu samozřejmě dporučit hned, ale třeba i taková Opel Frontera je krásná, pohodlná a prostorná kára, která je na silnici srovnatelná (no, srovnatelná .. spíš nesrovnatelná, ale víš jak to myslím) s osobákem. Oproti němu ale má kufr jak stodola, na tažném přes dvě tuny které fakt zapřáhneš a nevíš o nich, pohon je jednoduchý - hnaný zadek a přiřaditelný předek, přitom to jezdí za 8-9litrů nafty. Cenově taky žádná hrůza. Šak ty seš myslím taky takový stavitel, furt auto nacpané čímsi, barák opravuješ ... :)

Re: modernejsia zadokolka

PříspěvekNapsal: čtv pro 11, 2014 07:55
od Tommel
A Frontera muže mít uplně stejnou V6ku jako Omega :D

Re: modernejsia zadokolka

PříspěvekNapsal: čtv pro 11, 2014 08:34
od ger007
No moj kolorit jazdy by sa asi nestretol s porozumenim pri kupe neakeho offroadu. Jazdim 99.2 % po upravenych cestach alebo peknych polnackach takze myslim ze offroad by som fakt nevyuzil... To nemozes znizit s tym nesuchas zasterky po okreskach z vyfuku mas odlznik namiesteho kruhoveho prierezu. Akonahle pod auto strcis na stojaka krabicku cigariet a po prejazde ostane stat je auto vysoke.
A nafta ?!! Nie radsej kolobezku.
2 t prives som chcel aby som mohol tahat zgarby za autom uz 100x mi niekdo volal ci nemam auto z velkym taznym a hlavne by som z 04 spravit bestiu bez TP :-D
Pride mi zbytocne tahat tolko m3 v jeepa alebo v terrane ked mozem mat "nizky" kombik.. Proste pre mna zbytocne

Re: modernejsia zadokolka

PříspěvekNapsal: čtv pro 11, 2014 08:58
od JmJ
ger007 píše:A nafta ?!! Nie radsej kolobezku.


boze boze :rolleyes: . na tvoje kilometrove najezdy by nafta mohla by ok.

Re: modernejsia zadokolka

PříspěvekNapsal: čtv pro 11, 2014 09:24
od dvk
Jojo, proč ssebou zbytečně vozit komfort a prostor za stejnou spotřebu jako má Lada, však je pohodlnější tahat pořád vozík a náklad z kufru tahat někde zespoda z díry, zbytečné si pohodlně otevírat vrata doboku a nemuset se hrbit :mrgreen: Je to velké, tak je to špatně. Proč ? Protože je to velké. Je to nafta, tak je to špatně. Proč ? Protože je to nafta. :lol: