BMW už se zadkem přestalo?
Možná by stálo zato popsat výhody/nevýhody ruzného umístění motoru a hnací nápravy. A co výrobce vedlo/vede k různým variantám umístění...
Moderátor: Moderátoři
... hlavně ekonomika výroby. Jízdní vlastnosti jsou až na posledním místě. L.Mičun píše:... . A co výrobce vedlo/vede k různým variantám umístění...
dvk píše:No, motor 3.2 V6 benzín bude do města daleko vhodnější, to je pravda
Marek píše:Já tedy nevím, ale osobně BMW jako značku úplně nesnáším! Mám vůči ní absolutní averzi a nestojí mi ani za zamyšlení. Je to snobí vůz bez kousku šarmu a inteligence. Přehlížím jako družstevní lán.
Ale to je můj názor a můj pohled. Nechci nikomu nic vnucovat.
Marek píše:Názor "nafta patří do kamen" může vyslovit jen inteligenčně omezený jedinec, anebo ten, co s naftou nikdy nejel.
ger007 - co máš proti naftě?
...
dusin píše:Nafta patří do kamen....Ještě mě napadá Ford Scorpio v poslední generaci,to snad byla i zadokolka a dělalo se to v kombíku,ale bude to asi dost raritní vozidlo.
uha2324 píše:vedel bych o dost dobrych zadokolkach - Lamborghini
zelvotron píše:dusin píše:Nafta patří do kamen....Ještě mě napadá Ford Scorpio v poslední generaci,to snad byla i zadokolka a dělalo se to v kombíku,ale bude to asi dost raritní vozidlo.
Touž sou dneska stejně jak ta omega většinou starý vraždy ve kerejch nejezděj už ani cikorky.
dvk píše:No, motor 3.2 V6 benzín bude do města daleko vhodnější, to je pravda
Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků