od Marťas » sob kvě 31, 2014 19:13
Otázka už je zodpovězena, tak snad nebude vadit, když se také zeptám na něco z článku.
Zaujal mne tento odstavec:
"Jednoznačnou výhodou Wartburgů je jejich snadná startovatelnost i za největších mrazů. Na rozdíl od jiných vozů jim k tomu stačí dobrý technický stav a malý trik, který spočívá v nasátí nadměrného množství směsi do válců před zastavením motoru ještě za tepla. Dělá se to tak, že po příjezdu na stanoviště, kde předpokládáme delší pobyt, např. přes noc, před vypnutím zapalování krátce přidáme plyn, vytáhneme a držíme táhlo přívěry vzduchu nebo sytiče a vypneme zapalování. Důležité je si uvědomit, že tím jsme motor tzv. přechlastali a v následujících několika hodinách, dokud bude motor zahřátý, nastartujeme jen stěží. O to snadněji to ale půjde ráno třeba při -20°C."
Je tohle praktikovatelné i u čtyřtaktu?
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999
/ 21044, r.v. 1997 Ivan
/ 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka /
Jawa 250/353 rv. 1957 /
Avia A21 Furgon /
Zetor 25A☭ Жигули навсегда!
☭