Stránka 2 z 3

Re: Aro M461

PříspěvekNapsal: úte úno 04, 2014 19:41
od Raduz
...a co v Slunce seno ... tam jezdilo taky Aro nebo Gazík :scratch:
budu se na to muset mrknout...

Re: Aro M461

PříspěvekNapsal: úte úno 04, 2014 20:29
od Michal Ltm
Laďuša píše:Hezký ty stránky, akorát mě docela zarazilo, že v plno filmech, kde jsem byl přesvědčenej, že jezdí Gázík, je vlastně ARO. Jak se dá ARO od GAZe opticky jednoduše a spolehlivě rozlišit?

Jak píší na http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 13&t=23455
Nejjasnější rozdíl je v tom, že Aro má přední sklo vcelku a Gaz půlené a Emka má stěrače dole a Gaz nahoře. Rozdílů je víc (délka větracích "žáber" nad předními blatníky, rámečky oken na dveřích, . . .) Ale to sklo a stěrače jsou nejzřetelnější.

Re: Aro M461

PříspěvekNapsal: úte úno 04, 2014 22:27
od Jelen
A taky podle barvy. ARO nikdy nebylo khaki, protože nebylo vojenský. Když je to zelený, je to GAZ.

Re: Aro M461

PříspěvekNapsal: stř črc 23, 2014 21:10
od RIKIJAN
¨tak a mám ve sbírce další kus a o to vzacnejší jedíný seriově vyrabění terenní automobil v Čechách se seriovým číslem 000005

Re: Aro M461

PříspěvekNapsal: čtv črc 24, 2014 06:15
od dvk
:shock:

Re: Aro M461

PříspěvekNapsal: čtv črc 24, 2014 06:17
od vik2
U nás tomu říkají - "papamobil". Asi nejošklivější off co existuje.
Co totorizace? vydechla 1.9D?? Nebo oturbená?
Špéry fungujou??

Re: Aro M461

PříspěvekNapsal: čtv črc 24, 2014 06:35
od miro263
Toto nieje ten francuzko - aviacky projekt ? Auerland alebo tak nejako??? Doma som mal STOP, kde to auto predstavovali.


Edit:

Odpovedam si sam. Ano je to ono :) . Uz som si to vygooglil.

AVIA A11 TREND

http://www.svarny.cz/wp-content/uploads/avia02.jpg
http://www.svarny.cz/wp-content/uploads/avia01.jpg

Edit 2: Aha, ved to mas v podpise :D

Re: Aro M461

PříspěvekNapsal: čtv črc 24, 2014 07:44
od RIKIJAN
přešně tak je to licence auverlanda a vyraběla to avie cca 250ks celkem

a je to prostě offroad interiel jen plech v kterém jsou budíky a špery to bohužel nemá v základu by to mělo mít vzadu samosvor ale třeba třibodové zavěšení náprav moc offroadu v základu nemá
jj je v tom klasika 1.9d 47kw

a stou ošklivoštý to je mně se to že předu líbí a zvedlá štřecha bejt musí protože to je 6 místní vzadu jsou daní lavice na bokách a velikostně to je o 10 cm dělší jak niva a o cca 10 užší jak niva

Re: Aro M461

PříspěvekNapsal: pát črc 25, 2014 05:25
od vik2
Nafoť to 3bodové zavěšení náprav, ať vidíme něco zajímavého...

Re: Aro M461

PříspěvekNapsal: pát črc 25, 2014 21:47
od RIKIJAN
a jěště něčo pro tebe Viku převody v nápravách to má 5,38 nevím o offu kterej má větší

Re: Aro M461

PříspěvekNapsal: pát črc 25, 2014 23:31
od Jelen
To musí lézt po zdi, ne?

Re: Aro M461

PříspěvekNapsal: pon črc 28, 2014 05:54
od vik2
Riki... to musí mět tyhle převody s 55KW motorem :lol:
Jo a převody v difu nejsou všechno, záleží na celkovém sladění převodů v převodovce a přídavce.

Terrko mělo v difech 1:4.625, Lanďák má 1:3.53 a přesto je na redukci pomalejší, protože má přídavku 1:3.332, kdežto terrko má 1:2.

Re: Aro M461

PříspěvekNapsal: čtv srp 14, 2014 20:53
od RIKIJAN
vnitřek auta prostě tam není nic navíc co by bralo místo

Re: Aro M461

PříspěvekNapsal: čtv srp 14, 2014 21:02
od RIKIJAN
a přední náprava prostě luxus líp to snad ani udělat nejde jen portaly tomu chybí a jen dodělat kryt vany motoru :twisted:

Re: Aro M461

PříspěvekNapsal: čtv srp 14, 2014 21:09
od RIKIJAN
zadní naprava ty chyby jen kotouče :lol: