Stránka 4 z 5

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: úte črc 16, 2013 13:41
od Laďuša
A co to nabouchat na žigulácký papíry? :mrgreen:

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: úte črc 16, 2013 14:47
od Marťas
Taky mě to napadlo :D

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: úte črc 23, 2013 20:13
od Vašátor
Rozhodný rok pro získání veteránských papírů je rok 1983. Cokoli mladší nemá šanci ani kdyby to byla sebevětší rarita. Zároveň auto s pravostranným řízením u nás nelze postavit na klasické doklady a bílé RZ. Zde je jedinou cestou předělat volant na levou stranu. Osobně bych šel asi cestou nejpodobnější palubky (Samara) a provedl její případnou úpravu. Čalouníka máme šikovnýho, ovšem Brno je trošku z ruky.

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: úte srp 20, 2013 22:46
od MartasBrno
Veverka píše:AutoDelta to určitě měla prodávat s volantem vlevo,takže klidně s ním doleva.
Občas si říkám,jestli bez státu by nebylo vše tak nějak jednodušší.


Řekl bych že je to pěkná kokotina. Majitel si může zkusit dohledat, jestli už homologaci nevyřešil ten původní dovozce. Jestli ne, je jakákoliv úprava úplně na nic. Nepřihlásí to tak ani tak. Na veterána to ani předělávat nemusí, za deset let čekání by zjistil, že bastl nikdo nechce a originál by šel. Předělávkou ala stodola ztratí originalitu. Co jiného je na tom autě zajímavého? Pokud by to měl na zahraničních značkách, stačí udělat povinné úpravy pro pravostranný provoz a jezdí, veterán, neveterán, přestavba, nepřestavba, šmelina nešmelina. Ta úprava spočívá v přelepení šikmých výsečí světlometů, čímž se zamezí oslňování protijedoucích vozidel. To je vše, pokud vím. Řekl bych, že ten střep nemá smysl homologovat individuálně, protože to skončí vyhozením mnoha desetitisíců s negativním výsledkem.

Ještě k té předrbávce na druhou stranu. pasovat do toho palubku z čehokoli jiného než je přímý sourozenec je k ničemu. Pokud to má topení ala 2101, budiž tam vecpat palubku 05 nebo 07. Pak teoreticky po převaření čísel na žigulácká stvoří něco co bude znamenat strach na každé STK. FUJ.

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: stř srp 21, 2013 09:32
od Laďuša
Fuj... a tak to radši sešrotovat úplně, než aby se někdo aspoň ňák pokusil zachránit něco, co je tady rarita, naprostá rarita, i kdyby to mělo mít půlku dílů neorigo. :roll:

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: stř srp 21, 2013 09:44
od Majo
pulku? Ani to nie, ja som bol v tom ze ide o palubku :-D

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: stř srp 21, 2013 22:08
od Crocodile
Když už nic jinýho tak dát auto dokupy a šoupnout někam do muzea, je to tady rarita. Lepší než rozebrat/sešrotovat.

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: čtv srp 22, 2013 01:39
od valda1971
No, majitel to možná vzdal - tady se de delší dobu neozval a na mojí nabídku potřebných dílů, co původně scháněl to bral, že mu to auto udělám (což neeeee) se už nezmínil...........

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: sob srp 24, 2013 07:24
od MartasBrno
Laďuša píše:Fuj... a tak to radši sešrotovat úplně, než aby se někdo aspoň ňák pokusil zachránit něco, co je tady rarita, naprostá rarita, i kdyby to mělo mít půlku dílů neorigo. :roll:


No za takovou cenu asi jo. Ale říkám - nerýpat do toho a zachovat origo stav, postavit to třeba někomu do expozice, takových je jistý množství. Tam to může sloužit. :wink: I na soukromým pozemku by to mohlo jezdit, ikdyž je to tak nějak k ničemu. Ale nevěřím, že to dostane na silnici dřív než zešediví - a to už nebudou ani lidi co znaj žigula, na tož lidi, kteří ocení rozdíl mezi tím :(

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: ned srp 25, 2013 21:19
od Veverka
Už jen to,že tady o tom debatujeme,je prostě špatně.
Co je ouřadům to toho že si majitel jezdí třeba v BRDM?Byrokracie je zlo :?

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: pon zář 02, 2013 08:15
od MartasBrno
Jak by to tu vypadalo? Ještě že máme civilizaci. Bohužel i s jejími negativy.

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: pon zář 02, 2013 08:18
od Crocodile
Tak třeba jezdit v BRDM po silnicích můžeš, sice při nákupu musíš mít nějaký povolení, ale jinak není problém. Lidi jezdí i s houfncí vz 77 Dana na běžných cestách.

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: pát zář 27, 2013 14:21
od fettis
Trošku bych oživil toto vlákno......Premier zatím stojí schován v garáži tak jsk přijel a já se znovu táži místních znalců , zda by se našel někdo kdo by ho byl schopen zprovoznit a zkompletovat.Bohužel pracovní vytížení mi nedovoluje toto řešit svépomocí. Představuji si to tak, že vozidlo kamkoliv v čr dovezu dám zálohu a příslušný odborník auto dostrojí a zprovozní, lakování si zajistím sám. Ideální by bylo, aby odborník disponovoval laďáckými ND ..... Našel by se zde někdo takový?Domnívám se ,že bych tuto zakázku dokázal i dobře finančně ocenit.....

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: pát zář 27, 2013 14:24
od Marťas
fettis píše:Trošku bych oživil toto vlákno......Premier zatím stojí schován v garáži tak jsk přijel a já se znovu táži místních znalců , zda by se našel někdo kdo by ho byl schopen zprovoznit a zkompletovat.Bohužel pracovní vytížení mi nedovoluje toto řešit svépomocí. Představuji si to tak, že vozidlo kamkoliv v čr dovezu dám zálohu a příslušný odborník auto dostrojí a zprovozní, lakování si zajistím sám. Ideální by bylo, aby odborník disponovoval laďáckými ND ..... Našel by se zde někdo takový?Domnívám se ,že bych tuto zakázku dokázal i dobře finančně ocenit.....

Zkus napsat Vašátorovi, má vlastní autodílnu a šikovný ruce ;)

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: ned bře 20, 2016 10:17
od Crocodile