PREMIER NE 118 - Made in India

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvekod Laďuša » úte črc 16, 2013 13:41

A co to nabouchat na žigulácký papíry? :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvekod Marťas » úte črc 16, 2013 14:47

Taky mě to napadlo :D
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Marťas
 
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvekod Vašátor » úte črc 23, 2013 20:13

Rozhodný rok pro získání veteránských papírů je rok 1983. Cokoli mladší nemá šanci ani kdyby to byla sebevětší rarita. Zároveň auto s pravostranným řízením u nás nelze postavit na klasické doklady a bílé RZ. Zde je jedinou cestou předělat volant na levou stranu. Osobně bych šel asi cestou nejpodobnější palubky (Samara) a provedl její případnou úpravu. Čalouníka máme šikovnýho, ovšem Brno je trošku z ruky.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9305
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvekod MartasBrno » úte srp 20, 2013 22:46

Veverka píše:AutoDelta to určitě měla prodávat s volantem vlevo,takže klidně s ním doleva.
Občas si říkám,jestli bez státu by nebylo vše tak nějak jednodušší.


Řekl bych že je to pěkná kokotina. Majitel si může zkusit dohledat, jestli už homologaci nevyřešil ten původní dovozce. Jestli ne, je jakákoliv úprava úplně na nic. Nepřihlásí to tak ani tak. Na veterána to ani předělávat nemusí, za deset let čekání by zjistil, že bastl nikdo nechce a originál by šel. Předělávkou ala stodola ztratí originalitu. Co jiného je na tom autě zajímavého? Pokud by to měl na zahraničních značkách, stačí udělat povinné úpravy pro pravostranný provoz a jezdí, veterán, neveterán, přestavba, nepřestavba, šmelina nešmelina. Ta úprava spočívá v přelepení šikmých výsečí světlometů, čímž se zamezí oslňování protijedoucích vozidel. To je vše, pokud vím. Řekl bych, že ten střep nemá smysl homologovat individuálně, protože to skončí vyhozením mnoha desetitisíců s negativním výsledkem.

Ještě k té předrbávce na druhou stranu. pasovat do toho palubku z čehokoli jiného než je přímý sourozenec je k ničemu. Pokud to má topení ala 2101, budiž tam vecpat palubku 05 nebo 07. Pak teoreticky po převaření čísel na žigulácká stvoří něco co bude znamenat strach na každé STK. FUJ.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvekod Laďuša » stř srp 21, 2013 09:32

Fuj... a tak to radši sešrotovat úplně, než aby se někdo aspoň ňák pokusil zachránit něco, co je tady rarita, naprostá rarita, i kdyby to mělo mít půlku dílů neorigo. :roll:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvekod Majo » stř srp 21, 2013 09:44

pulku? Ani to nie, ja som bol v tom ze ide o palubku :-D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvekod Crocodile » stř srp 21, 2013 22:08

Když už nic jinýho tak dát auto dokupy a šoupnout někam do muzea, je to tady rarita. Lepší než rozebrat/sešrotovat.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3535
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvekod valda1971 » čtv srp 22, 2013 01:39

No, majitel to možná vzdal - tady se de delší dobu neozval a na mojí nabídku potřebných dílů, co původně scháněl to bral, že mu to auto udělám (což neeeee) se už nezmínil...........
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7205
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvekod MartasBrno » sob srp 24, 2013 07:24

Laďuša píše:Fuj... a tak to radši sešrotovat úplně, než aby se někdo aspoň ňák pokusil zachránit něco, co je tady rarita, naprostá rarita, i kdyby to mělo mít půlku dílů neorigo. :roll:


No za takovou cenu asi jo. Ale říkám - nerýpat do toho a zachovat origo stav, postavit to třeba někomu do expozice, takových je jistý množství. Tam to může sloužit. :wink: I na soukromým pozemku by to mohlo jezdit, ikdyž je to tak nějak k ničemu. Ale nevěřím, že to dostane na silnici dřív než zešediví - a to už nebudou ani lidi co znaj žigula, na tož lidi, kteří ocení rozdíl mezi tím :(
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvekod Veverka » ned srp 25, 2013 21:19

Už jen to,že tady o tom debatujeme,je prostě špatně.
Co je ouřadům to toho že si majitel jezdí třeba v BRDM?Byrokracie je zlo :?
Veverka
 

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvekod MartasBrno » pon zář 02, 2013 08:15

Jak by to tu vypadalo? Ještě že máme civilizaci. Bohužel i s jejími negativy.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvekod Crocodile » pon zář 02, 2013 08:18

Tak třeba jezdit v BRDM po silnicích můžeš, sice při nákupu musíš mít nějaký povolení, ale jinak není problém. Lidi jezdí i s houfncí vz 77 Dana na běžných cestách.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3535
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvekod fettis » pát zář 27, 2013 14:21

Trošku bych oživil toto vlákno......Premier zatím stojí schován v garáži tak jsk přijel a já se znovu táži místních znalců , zda by se našel někdo kdo by ho byl schopen zprovoznit a zkompletovat.Bohužel pracovní vytížení mi nedovoluje toto řešit svépomocí. Představuji si to tak, že vozidlo kamkoliv v čr dovezu dám zálohu a příslušný odborník auto dostrojí a zprovozní, lakování si zajistím sám. Ideální by bylo, aby odborník disponovoval laďáckými ND ..... Našel by se zde někdo takový?Domnívám se ,že bych tuto zakázku dokázal i dobře finančně ocenit.....
fettis
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtv kvě 20, 2010 16:51
Bydliště: Most

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvekod Marťas » pát zář 27, 2013 14:24

fettis píše:Trošku bych oživil toto vlákno......Premier zatím stojí schován v garáži tak jsk přijel a já se znovu táži místních znalců , zda by se našel někdo kdo by ho byl schopen zprovoznit a zkompletovat.Bohužel pracovní vytížení mi nedovoluje toto řešit svépomocí. Představuji si to tak, že vozidlo kamkoliv v čr dovezu dám zálohu a příslušný odborník auto dostrojí a zprovozní, lakování si zajistím sám. Ideální by bylo, aby odborník disponovoval laďáckými ND ..... Našel by se zde někdo takový?Domnívám se ,že bych tuto zakázku dokázal i dobře finančně ocenit.....

Zkus napsat Vašátorovi, má vlastní autodílnu a šikovný ruce ;)
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Marťas
 
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvekod Crocodile » ned bře 20, 2016 10:17

2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3535
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň

PředchozíDalší

Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků