Dohledal jsem na Pragosu, že:
111195000 VÁLEC SPOJKY hlavní d19
100-RAPID
JIŽ NEBUDE
111595010 VÁLEC BRZD. hlavní
Š100–110
NEBUDE
Nic, až budu mít souvislou chvilku, asi oba hlavní válce vyndám, rozhodím a bude se vidět.
Moderátor: Moderátoři
kozzel píše:Prosimtě tohle napsal někdo na net... našel jsem to taky pomocí googlu. To je stylem jedna paní povídala. Zase najednou všichni uživatelé internetu jsou majitelé STK.. Zvláště věta: Ocelové ... praskají. TO je majitel STk pěkněj blb, když tohle je schopnej napsat. To je jako, "ocelové mosty padají"...
Čistá měd na brzdy nepatří a použvat se prostě nesmí. Neříkám, že to fungovat nebude, a že tě nutně vyhoděj z stk, ale až tě vyhoděj, nesmíš se holt divit.
To, že v německu to 100% neprojde neznamená, že za dva roky to nebude stejný u nás. Veř, že kdyby se používat mohla a byla vhodná, tak se použíívá a nevyrábí se mnohonásobně dražší více plášťová trubka z drahé slitiny.
Prostě tady není žádné místo pro diskuzi. Měď má cca třikrát menší pevnost než ocel (mez kluzu mědi 60MPa, oceli 11373 kolem 200MPa) , nebo speciální slitiny, má sklon k mikrotrhlinám ( zná každý, kdo někdy vyráběl pertly na měděných trubkách - stačí udělat pertl o něco delší a okamžitě praskne), měd časem trouchniví a křehne.
To jsou prostě fakta a naprosto chápu, že se nepoužívá, ba je dokonce zakázána k výrobě trubek na brzdy. Neznamená to ale, že to nebude a nemůže fungovat.
Je to jako s pneumatikama, taky se nemá a nesmí jezdit na 50 let starejch gumách a někteří idioti na nich stále jezdí. Já osobně bych takového veterána okamžitě poslal na podval a sebral tehnickou. V neměcku by nikoho ani nenapadlo používat ztvrdlé pneu. Neznamená to ale, že se na nich nedá jezdit...
dvk píše:... u Lady zejména v prostoru nad zadní nápravou... Už jsem měl tu čest prošlápnout ocelovou trubku ...
Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků