Letos jsem najezdil asi 200km a kilometr od domu mi na dálnici vyskočila srna. Tomu autu osud prostě nepřeje. Škody nejsou velké, ale neštěstí je, že na každém dílu je něco. Takže úchyty nárazníku, rozbité světlo, promáčklá kapota, blatník a dveře, odřeniny na nárazníku a prahu. Byla to prakticky druhá jízda, kdy motor jel tak jak měl a ten jako že jel.
Výkon se nyní pohybuje přes 250 koní, naměřené zrychlení ještě před doladěním snímače škrtící klapky z klidu na 100km/h bylo 5,8s, měřeno mašinkou Beltronic, zaměřenou na taková měření. S doladěním bych tipoval čas ještě lepší. Tohle vše se děje při tlaku turba asi 1,15 - 1,2b, takže absolutní spokojenost. Intercooler dostal nové vedení o průměru 60mm, 45mm bylo opravdu málo snad i na seriovku.
Takové jsou čísla, prakticky jsem měřil síly se Subaru Impreza WRX STi Type-RA, Japonská verze 286 koní, 1200kg, samosvory, krátká převodovka - tzn. lehčí o téměř 100kg, ale pohon všech kol. Start z místa jsem ani nepokoušel, protože tahle impreza si na 200 metrech smlsla Mustanga o 650ti koních (video je pro rejpaly), pro mě objektivní bylo tedy pružné zrychleni z cca 60ti km/h asi do 200. Na dvojku jsme byli vedle sebe, ale na trojku jsem začal ujíždět a protože tato RA verze imprezy má maximálku 170km/h, po chvíli už jsem viděl v zrcátku jen světla v dálce. Kamarád sice pak říkal, že nedal jednu rychlost, ale dejme tomu, že jedou auta zhruba stejně.
Nějaké to foto všeho co jsem v tomto příspěvku napsal
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn