Coupe jezdí a má se čile k světu. Práce jsem započal začátkem března a auto doskládal překvapivě rychle. Motor dostal nové rozvody, olej, filtry, brzdovku, těhlice, čepy, třmeny, chladící kapalinu a jiné drobnosti, jako například nalakovaný středový panel a tunel v interiéru. Dále jsem odstranil chladič i kompresor klimatizace, kterou už předtím několik let nikdo nepoužil a ani jsem jí neplánoval zprovoznit. Po demontáži a zpětné montáži ovládacích prvků v interieru začaly fungovat i zrcátka
Kvůli velkým třmenúm dostalo Coupe 15mm podložky, což na vzhledu jen přidalo. Nedávno se mi podařily sehnat zadní diodové světla z bouračky, "kelímky" nalakované v černé barvě ve stylu LE. Co se týče výfuku, celkově zvuk auta zepředu i za ním je pastva pro uši, koncák mohl být trošku šetrnější, protože po natlakování turba je slyšet na míle daleko. Oproti předešlému Ragazzonu je zvuk hluboký, "bublavý" a né jako vysavač (Made by Cooper)
.
Zatím z první vyjížďky na geometrii:
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn