Fiat Coupe

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Atex » ned lis 24, 2013 11:24

Yellow01 píše:Nebo by se mi taky líbil swap z Hondy S2000, viděl jsem to v jednom rallyovým Mirafiori a je to brutus :D


Netočí se Hondy opačně?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Majo » ned lis 24, 2013 11:49

mozno to pouzili aj s prevodovkou alebo mali jednu rychlost dopredu a 5-6 dozadu? :D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Yellow01 » ned lis 24, 2013 20:26

Nene, motor se točí normálně. Převodovka tam byla samozřejmě taky honďácká, a zadní nápravu předělali na nezávislý zavěšení.
http://www.youtube.com/watch?v=PMqaek9yyJg

Jinak jsem dneska vážil ty moje brzdiče a jeden samotný bez destiček váží asi 4,6 kg. Ty Bremba jsou asi hliníkový, co?
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Atex » pon lis 25, 2013 15:58

Nějak to klukům ale nehraje, i výkonově nevypadá moc dobře. S2000 má 240 koní, motor musí s Mirafiorkem házet na všechny strany a na všechny kvalty ;-)

Moje třmeny buď hliník, nebo nějaká lehká slitina. Kolega, který pracuje přímo v Brembu říkal, že všechny pístky jsou nějaké slitiny, nic to neváží a jsou křehké. Snad i kvůli vysokým teplotám, které tyto třmeny zvládají. Nikdy se nepřehřejí, vaří se jen "levná" brzdovka, ale vše ostatní dále funguje. Známý co jezdí okruhy v Brně mi psal, že na tyhle brzdy stačí hodně kvalitní brzdovka (min DOT4) a není šance to uhnat.

Každopádně jsem za tuhle investici moc rád, protože na vlastní kůži jsem si vyzkoušel ubohost seriových brzd, tam taloši fakt zaspali :-/
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Yellow01 » pon lis 25, 2013 18:37

Já jsem chtěl původně dát odkaz na tuhle 131, ale to video je nekvalitní: http://www.youtube.com/watch?v=qeeCnMv7d6E
http://www.youtube.com/watch?v=FzAvsVv0rKQ

Co budeš mít za kotouče a desky?
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Atex » pon lis 25, 2013 18:43

Nechal jsem se poradit a nejrozumnější volbou je serie, kotouče i desky. Možná časem set Brembo MAX, pokud ovšem bude potřeba. Uvidíme, zatím si jen zhruba představuju jak auto pojede, uvidím.

Koukal jsem na tvou galerii, to jsou nějaké litiňáky ty tvoje Golfácké.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Yellow01 » pon lis 25, 2013 21:59

Jasně, je to litina, těžký jako kráva. Ale žigulácký brzdiče taky nejsou žádný lehký pírka, tak to není takovej váhovej rozdíl. Mám k tomu desky Ferodo DS Performance, ty mají větší třecí plochu než originál desky k těm brzdičům, protože ty jsou po stranách zkosený, kdežto ty Feroda ne. Ve finále je třecí plocha oproti žiguláckým deskám odhadem o 50% větší.

Brembo Max jsou dobrý kotouče, mám je na zadek taky. Hlavně nekupuj ATE Powerdisc, ty jsou konstrukčně naprosto k ničemu. Ta uzavřená pěticípá drážka dělá spíš pravý opak, než je odvod prachu a chlazení.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Atex » stř lis 27, 2013 05:01

hmm o těch kotoučích jsem se bavil se známým a podle něj jsou nejlepší :-D má Golfa v TDi, takže trošku jiné představy o účinkách brzd asi ...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Yellow01 » stř lis 27, 2013 05:37

Který myslíš? Četl jsem nějaký porovnání Brembo Max a ATE Powerdisc a tam právě psali, že ATE stojí za ho..o, že ta uzavřená drážka tam vůbec nemá smysl, protože to neodvádí z kotouče ven. Logicky když se na ten kotouč podíváš, tak je to jasný na první pohled.
A hlavně u Bremba se mi líbí ten antikorozní nástřik, protože nesnáším, když máš celou nápravu krásně nalakovanou a z toho čumí orezlej kotouč.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Majo » stř lis 27, 2013 07:18

Asi ATE Powerdisc :-D
Aj na BMW klube sa z nich idu zblaznit, ake su skvele, su to tam asi najrozsirenejsie brzdy. Ja som ich kupil dozadu a ani tam som s nimi nebol spokojny. Hlavne preto, ze ich asi robia z nejakych druhotnych surovin, pretoze za dva roky slusne vyhrdzaveli.
No, ale oni na bmwklube su tam mimo aj z toho, ze som na mojom baworaku menil 286ky kotuce za 325ky, pritom je to auto, ktore prekroci 240km/h za dobu co nejaka fobia 100vku a navyse to v automate skoro nebrzdi motorom, takze to su potom take nazory....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Yellow01 » stř lis 27, 2013 17:18

Nevím no, já to někde četl, nevím co je na tom pravdy, protože na netu se píše spousta ptákovin. Já vybíral mezi Brembo Max a ATE Powerdisc, ale ta antikorozní úprava u Brembo Max definitivně převážila misky vah.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Atex » čtv lis 28, 2013 21:14

Jak říkám, pro normální ježdění možná dostatečné, ale pro naše účely asi bída.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Atex » sob bře 22, 2014 06:49

Coupe jezdí a má se čile k světu. Práce jsem započal začátkem března a auto doskládal překvapivě rychle. Motor dostal nové rozvody, olej, filtry, brzdovku, těhlice, čepy, třmeny, chladící kapalinu a jiné drobnosti, jako například nalakovaný středový panel a tunel v interiéru. Dále jsem odstranil chladič i kompresor klimatizace, kterou už předtím několik let nikdo nepoužil a ani jsem jí neplánoval zprovoznit. Po demontáži a zpětné montáži ovládacích prvků v interieru začaly fungovat i zrcátka :D Kvůli velkým třmenúm dostalo Coupe 15mm podložky, což na vzhledu jen přidalo. Nedávno se mi podařily sehnat zadní diodové světla z bouračky, "kelímky" nalakované v černé barvě ve stylu LE. Co se týče výfuku, celkově zvuk auta zepředu i za ním je pastva pro uši, koncák mohl být trošku šetrnější, protože po natlakování turba je slyšet na míle daleko. Oproti předešlému Ragazzonu je zvuk hluboký, "bublavý" a né jako vysavač (Made by Cooper) :-D .

Zatím z první vyjížďky na geometrii:

Obrázek
Obrázek
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Ivo » sob bře 22, 2014 16:16

Projel kolem, byl jenom slyšet a nestavil se. Asi jsou ty brzdy nic moc :D .
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Majo » sob bře 22, 2014 18:21

Tomu hovorim udrzba :lol:
Parada 8-)

Klimu predavas??? mal by som seriozny zaujem aj o nekompletnu, par veci mi chyba do tempry...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

PředchozíDalší

Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků