Sezonní by měl být jednorozsahový a tudíž letní olej na zimu bude moc hustý - líné studené starty, nižší mazací tlaky za studena...
(teda je to moje domněnka )
Moderátor: Moderátoři
Atex píše:... Jako tenhle motor v žigulíku musí být masakr, to se při přidání plynu musí snad otočit na střechu
Atex píše:Lidem, kteří sedí v autě poprvé, dává auto silný požitek, hlavně při zrychlení, podíl na požitku má silný zvuk turba přes otevřené sání, odfukující ventil při řazení a do trojky pískající gumy. Jel jsem v Mercedesu CLK 55 AMG (270kw) a byla to proti Coupe prostě nuda. A to se řidič opravdu snažil (jeli jsme 280km/h). má krásný zvuk V8-mičky, ale pocitově mě nenadchl.
300HP dělá s autem asi toto: http://youtu.be/Ee-J3DYxbE4 Stovka pod 5 sekund, o čemž by si mohly novější sporťáky nechat jen zdát. Coupe se nenechává po výkonové stránce nikde zostudit, kluk se subaru imprezou psal, že z Coupe má respekt, kromě startu dostává sem tam na prdel na sprintech. Kolega, se kterým se momentálně často bavím o Coupe, jezdí pravidelně sprinty, Brněnské okruhy a slalomy po celé ČR pojezdil na slalomech lehce Audi S6 (c6), což je pro mě dost nepochopitelný výkon. Auto má na seriovém podvozku a seriových brzdách, jen větší turbo a odbržděný výkon 300 koní. Je sice lehčí, ale jak může zatáčky vybírat tak rychle, že mu tohle Audi s pohonem 4x4 a výkonem 360 koní nestíhá. Překopat Coupe do 4x4 už by byla sviňárna typu Lancia Delta Integrale a proto si drží své jméno.
Atex píše:Né jen Fiat, Turbožigi o tom ví své i se svým otcem. Žádné auto podle něj není tak zábavné jako AR a Fiat Bravo HGT se mu taky líbilo. Kromě teda Iva, ten říkal, že to jede stejně jako Oktávka, jen více řve
Atex píše:Trochu jsem to povážil, jeden váží něco mezi 2,1 - 2,3kg, což je hodně pěkné myslím.
Ten motor do žigulíka .. no Za prvé všechny věci jsou nacpané na straně převodovky, u rozvodů není ani prd, takže zase příčka :-/ Za druhé asi by pak bylo potřeba motor trochu přiškrtit, asi tlakem turba nebo jinýma palivovýma mapama tak na 150 - 170 koní, protože plných 200HP a přes 300NM krouťáku by převodovka asi nepřenesla...
Jinak perlička k mým úpravám, tato jednotka je při splnění ostatních komponentů naladěna na 220KW, takže jsem moc zvědavý,. co se bude dít. Každopádně 200Kw je nad moje představy a tak nebude potřeba dalších úprav motoru (snad to vydržím ).
Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků