Fiat Coupe

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Marťas » ned lis 03, 2013 18:02

Sezonní by měl být jednorozsahový a tudíž letní olej na zimu bude moc hustý - líné studené starty, nižší mazací tlaky za studena...
(teda je to moje domněnka :mrgreen: )
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Marťas
 
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Atex » ned lis 03, 2013 18:46

Nižší určitě ne, myslím že právě naopak hustota za studena stoupne tak, že vznikne nadměrné namáhání ol. čerpadla, ztrátu vlastností vlivem konzistence, nebo já nevím .. Nikdo mi není schopen na to odpovědět :) Jako obejdu se bez toho, ale kdyby to šlo, rád motoru dopřeji trochu pohodlí v podobě špičkového oleje.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Atex » čtv lis 21, 2013 00:16

Výfuk hotov. Jsem mile překvapen, když někdo umí, tak se to hned pozná. Celý výfuk pasuje přesně jak jsem ho skládal na autě. Měl jsem strach, že po zavaření se tvar trochu změní, ale sedí řekl bych na milimetry přesně. Se zvukem jsem naprosto spokojený, o moc hlasitější nění, jen více dunivý a průchodnost způsobuje menší rány při puštění plynového pedálu ;-) Což by mohla způsobovat i jednotka, kterou jsem poprvé nainstaloval a odzkoušel. Start bezproblémový, kontrolka vstřiků ani neblikla, což se mi u Evocars stávalo dost často, dnes i novému majiteli softu.

http://youtu.be/xnQMvcdN6YQ

Obrázek
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Atex » pát lis 22, 2013 23:41

Co se týče výkonu, nechám se překvapit na jaře, se zvukem jsem naprosto spokojený a na řadu přichází další, prakticky ještě důležitější záležitost a to jsou brzdy. Rozhodně se chci vyhnout situacím, které se často stávají klukům s mým autem a to zvadnutím brzd. Četl jsem pár případů na klubu a našel dokonce i videa na netu, kdy auto prostě přestane brzdit a jednoduše jedete, dokud auto někde nenarazí.

Bremba byly na mě moc drahé, takže jsem hledal varianty v lepších kotoučích a deskách. Jenže o výsledku jsem tak trochu pochyboval... Nakonec se mi však naskytla skvělá šance a Bremba už jsou doma. Originál Brembo 4-pístkové třmeny, Brembo kotouče a pokud se zadaří, koupím i Brembo desky. Brzdy jsou v recenzích ohromně vychvalované, ostré a neúnavné, tak tedy udrží Coupátko na uzdě.

Obrázek
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Yellow01 » sob lis 23, 2013 07:13

Super, koukal jsem i na ten ride a jezdí to skvěle. Až se někdy budu nudit, tak tenhle motor nacpu do žigulíka :mrgreen:
Tyhle 4-pístky se dají sehnat za 5 tisíc. Když jsem hledal vhodný brzdiče na mojí 01, tak jsem váhal mězi těmahle Brembama, ale nakonec jsem natrefil na nový brzdiče z Golfu 5 GTi, tak jsem vzal ty. Kdyby se ti chtělo, mohl bys prosím tě zvážit jeden brzdič? Chtěl bych to porovnat, protože ty vw brzdiče jsou těžký jak prase. Díky. :)
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Atex » sob lis 23, 2013 10:03

Za 5000 byly určitě v horším stavu, na klubu to pod 8000 s kotoučema neseženeš, jsou fakt drahé .. Dnes ti je zvážím, mám je ještě v obýváku :-D Jako tenhle motor v žigulíku musí být masakr, to se při přidání plynu musí snad otočit na střechu ;-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Luděk Musil » sob lis 23, 2013 10:11

Atex píše:... Jako tenhle motor v žigulíku musí být masakr, to se při přidání plynu musí snad otočit na střechu ;-)

Anebo se to prostě utrhne ze silentbloků a vyrazí to samo kupředu :lol: L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Atex » sob lis 23, 2013 12:50

Trochu jsem to povážil, jeden váží něco mezi 2,1 - 2,3kg, což je hodně pěkné myslím.

Ten motor do žigulíka .. no :-) Za prvé všechny věci jsou nacpané na straně převodovky, u rozvodů není ani prd, takže zase příčka :-/ Za druhé asi by pak bylo potřeba motor trochu přiškrtit, asi tlakem turba nebo jinýma palivovýma mapama tak na 150 - 170 koní, protože plných 200HP a přes 300NM krouťáku by převodovka asi nepřenesla...

Jinak perlička k mým úpravám, tato jednotka je při splnění ostatních komponentů naladěna na 220KW, takže jsem moc zvědavý,. co se bude dít. Každopádně 200Kw je nad moje představy a tak nebude potřeba dalších úprav motoru (snad to vydržím :-D ).
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Majo » sob lis 23, 2013 14:13

8-)
S tymito upravami Ti fandim, tie brzdy ma lakaju strasne dlho, urcite do nich pojdem aj ja, ked budem dokoncovat projekt "Fiat Tempra HF Integrale" :lol:
Povodne som ani nevedel aky blizky pribuzny su Tempra a Coupe. Oboje je na velmi jemne upravenom Tipo podvozku a rovnako riesene agregaty. Verim, ze aj 4x4 by tam slo nacpat rovnako, som zvedavy, ci Ta to casom nezlaka. Mna teda ten vykon na prednych kolesach dost serie a to mam zatial len nejakych smiesnych 120koni :D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Atex » sob lis 23, 2013 17:35

Lidem, kteří sedí v autě poprvé, dává auto silný požitek, hlavně při zrychlení, podíl na požitku má silný zvuk turba přes otevřené sání, odfukující ventil při řazení a do trojky pískající gumy. Jel jsem v Mercedesu CLK 55 AMG (270kw) a byla to proti Coupe prostě nuda. A to se řidič opravdu snažil (jeli jsme 280km/h). má krásný zvuk V8-mičky, ale pocitově mě nenadchl.

300HP dělá s autem asi toto: http://youtu.be/Ee-J3DYxbE4 Stovka pod 5 sekund, o čemž by si mohly novější sporťáky nechat jen zdát. Coupe se nenechává po výkonové stránce nikde zostudit, kluk se subaru imprezou psal, že z Coupe má respekt, kromě startu dostává sem tam na prdel na sprintech. Kolega, se kterým se momentálně často bavím o Coupe, jezdí pravidelně sprinty, Brněnské okruhy a slalomy po celé ČR pojezdil na slalomech lehce Audi S6 (c6), což je pro mě dost nepochopitelný výkon. Auto má na seriovém podvozku a seriových brzdách, jen větší turbo a odbržděný výkon 300 koní. Je sice lehčí, ale jak může zatáčky vybírat tak rychle, že mu tohle Audi s pohonem 4x4 a výkonem 360 koní nestíhá. Překopat Coupe do 4x4 už by byla sviňárna typu Lancia Delta Integrale a proto si drží své jméno.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Kopr » sob lis 23, 2013 17:43

Atex píše:Lidem, kteří sedí v autě poprvé, dává auto silný požitek, hlavně při zrychlení, podíl na požitku má silný zvuk turba přes otevřené sání, odfukující ventil při řazení a do trojky pískající gumy. Jel jsem v Mercedesu CLK 55 AMG (270kw) a byla to proti Coupe prostě nuda. A to se řidič opravdu snažil (jeli jsme 280km/h). má krásný zvuk V8-mičky, ale pocitově mě nenadchl.

300HP dělá s autem asi toto: http://youtu.be/Ee-J3DYxbE4 Stovka pod 5 sekund, o čemž by si mohly novější sporťáky nechat jen zdát. Coupe se nenechává po výkonové stránce nikde zostudit, kluk se subaru imprezou psal, že z Coupe má respekt, kromě startu dostává sem tam na prdel na sprintech. Kolega, se kterým se momentálně často bavím o Coupe, jezdí pravidelně sprinty, Brněnské okruhy a slalomy po celé ČR pojezdil na slalomech lehce Audi S6 (c6), což je pro mě dost nepochopitelný výkon. Auto má na seriovém podvozku a seriových brzdách, jen větší turbo a odbržděný výkon 300 koní. Je sice lehčí, ale jak může zatáčky vybírat tak rychle, že mu tohle Audi s pohonem 4x4 a výkonem 360 koní nestíhá. Překopat Coupe do 4x4 už by byla sviňárna typu Lancia Delta Integrale a proto si drží své jméno.

To víš Mergl je mergl ,Fiat má duši jako žádné jiné auto ,taliáni umí ,MB je spíš o kvalitě a pohodlí ,škoda že s 124 2.2 nemůžu moc srovnávat ,je to tank :mrgreen: navíc jeden s nejslabších motorů ,jen 150 koní na 1450kg ,líbíla by se mi 2.0 kompressor ..........
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Kopr
 
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Atex » sob lis 23, 2013 18:03

Né jen Fiat, Turbožigi o tom ví své i se svým otcem. Žádné auto podle něj není tak zábavné jako AR a Fiat Bravo HGT se mu taky líbilo. Kromě teda Iva, ten říkal, že to jede stejně jako Oktávka, jen více řve :-D :-D :-D
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Ivo » sob lis 23, 2013 18:41

Jo. A ještě jsem říkal, že to víc žere a míň kouří, než Oktávka. A co jiného jsem měl říkat. Jel jsi se mnou jako na nedělní výlet. Dvakrát jsi na to teda šlápl a to jsem řek, že to jede.

A vůbec. Kde jsi. Měl jsi se stavit :axe: .
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Kopr » sob lis 23, 2013 18:45

Atex píše:Né jen Fiat, Turbožigi o tom ví své i se svým otcem. Žádné auto podle něj není tak zábavné jako AR a Fiat Bravo HGT se mu taky líbilo. Kromě teda Iva, ten říkal, že to jede stejně jako Oktávka, jen více řve :-D :-D :-D

Sorry na alfu a lančii jsem zapoměl :mrgreen: ale psal jsem taliáni umí :wink:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Kopr
 
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Re: Fiat Coupe

Příspěvekod Yellow01 » sob lis 23, 2013 20:48

Atex píše:Trochu jsem to povážil, jeden váží něco mezi 2,1 - 2,3kg, což je hodně pěkné myslím.

Ten motor do žigulíka .. no :-) Za prvé všechny věci jsou nacpané na straně převodovky, u rozvodů není ani prd, takže zase příčka :-/ Za druhé asi by pak bylo potřeba motor trochu přiškrtit, asi tlakem turba nebo jinýma palivovýma mapama tak na 150 - 170 koní, protože plných 200HP a přes 300NM krouťáku by převodovka asi nepřenesla...

Jinak perlička k mým úpravám, tato jednotka je při splnění ostatních komponentů naladěna na 220KW, takže jsem moc zvědavý,. co se bude dít. Každopádně 200Kw je nad moje představy a tak nebude potřeba dalších úprav motoru (snad to vydržím :-D ).

Díky za zvážení, musím zvážit ty svoje, ale budou určitě 2x tak těžký.
Příčka je jasná, ale u takovýho auta už by byl nutný rám, takže by se to celý upravilo a vyztužilo. Převodovka není problém, mám 2 ks pětikvaltu z F131 a tahle převodovka má vydržet 400 koní.
Nebo by se mi taky líbil swap z Hondy S2000, viděl jsem to v jednom rallyovým Mirafiori a je to brutus :D
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

PředchozíDalší

Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků