co s motorkou

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Re: co s motorkou

Příspěvekod Voda » pon čer 08, 2015 10:04

Musím oživit pár mrtvol....Už se to tu minimálně jednou řešilo a tímto znovu děkuji PetruHC za snahu,bohužel evidentně
až nyní mám schopnosti na opravu :( :)

Mám simsona SR50B4 (6V ,bez el.startéru)

S palivem určitě nic není.Svíce a fajfka(y) OK.
Po zahřátí nechce skoro startovat a dusí se to,teplý to nechce skoro vůbec jít do otáček(z volnoběhu) a chcípe.
Důležitá informace je,že dokud motor má nějaké otáčky nad cca 2000ot/min,nepustím uplně plyn nebo nejedu na jedničku vyloženě krokem,tak to problém nemá.když pak ale pustím plyn.....

Moje teorie je že za tepla tam někde stoupá odpor a pak to dává hodně slabou jiskru.

Co proměřit kromě indučky?
Voda
 
Příspěvky: 603
Registrován: úte lis 25, 2014 12:20
Bydliště: Brno

Re: co s motorkou

Příspěvekod BeerRudolf » pon čer 08, 2015 10:51

Kondenzátor :!: Ale dle příznaků bych tipoval spíše na ucpaný karburátor. Problém je ekosračka která umožní oxidaci a je hotovo. Vyčistit dokonale všechny kanálky není úplně jednoduché. Mně S50N se dusil na plný plyn jinak šel v poho. Po rozebrání karbecu jsem valil oči co ty sračky přes zimu dokážou :shock:
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Uživatelský avatar
BeerRudolf
 
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: co s motorkou

Příspěvekod Voda » pon čer 08, 2015 14:27

BeerRudolf píše:Kondenzátor :!: Po rozebrání karbecu jsem valil oči co ty sračky přes zimu dokážou :shock:


Sračky sice v sítku přes zimu často bývaj,ale:Troufám si jako laik říct na 99% že karburace ne.Tahle závada je tam už několik let!!,byla tam i s předchozí kombinací jiný karb,jiný motor.Jen elektronika je tam furt stejná.
Navíc palivovou soustavu jsem nedělal sám,tam problém doufám nemůže být.

kondík si píšu.Může to být i zapalovacím modulem?
Voda
 
Příspěvky: 603
Registrován: úte lis 25, 2014 12:20
Bydliště: Brno

Re: co s motorkou

Příspěvekod BeerRudolf » úte čer 09, 2015 07:04

Těžko říct, tato součástka bývá docela spolehlivá ale nikdy neříkej nikdy. To spíš odchází snímač ve statoru magneta. Nemáš uštíplý klínek magneta? A co předstih OK?
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Uživatelský avatar
BeerRudolf
 
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: co s motorkou

Příspěvekod Voda » úte čer 09, 2015 13:34

Předstih je po seřízení mechošem co to taky jezdí.Cívky OK.Klínek je častá zákeřná bolest,taky mě jednou upad,ale bez něj to vůbec nejede.A nyní je v pořádku.

Snímač rozhodně zařadím mezi podezřelé
Voda
 
Příspěvky: 603
Registrován: úte lis 25, 2014 12:20
Bydliště: Brno

Re: co s motorkou

Příspěvekod Vašátor » úte čer 09, 2015 20:44

Zkoušel jsi svíčku s jinou tepelnou hodnotou? Nevím jak u Simsona, ale některý Pionýr míval podobný problém a mohla za to svíčka - na originální typ nejel, po změně tepelné hodnoty najednou vše OK.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: co s motorkou

Příspěvekod Voda » stř čer 10, 2015 21:30

hele schválně si koupím ještě jeden typ,ale ja jezdil n14,15,17,19 a nic,takže :roll: na od drahe ekvivalenty ze západu to líp překonává tu zonu smrti od 6500ot do 7500,ale jinak nic
Voda
 
Příspěvky: 603
Registrován: úte lis 25, 2014 12:20
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků