Sice s tezkym srdcem opoustim svou Ladu, mam s ni plno hezkych vzpominek. To ale neznamena ze bych chtel opoustet ladaklub fajn lidi a cpal se nekam jinam kvuli auta. Nicmene jablko nepadlo moc daleko od stromu, je to maly braska Lady Predstavuji muj novy (stary) vuz Fiat Punto GT Turbo r.v. 1996. I pres vsechny spatnosti kteryma je Fiat vyhlaseny jsem se pro nej rozhodl, je to male auticko s nemoznym objemem kufru, ale hezkym a tichym interierem. Pri prekroceni 3500ot/min se z nej stava opravdovy dravec, hodne rychle a hlavhe hbite auto s krasnym zvukem motoru. Coz je vlastne to co jsem hledal, jestli to bude strasne poruchove nebo ne se uvidi, kdyz procitam recenze tak vsichni byvali majitele auto strasne chvali a nekteri lituji ze ho prodali nebo nabourali. Samozdrejmne lidi kteri auto nikdy neridili tak rozhazuji spinu jen tak pro zabavu je mnohem vice, ale jak rikam, to vse ukaze cas a osobni zkusenost.
Kastle ma nejake vady na krase, ale vypada to jako lehce resitelny problem, podlaha vypada prekvapive dobre a nebo to hnije na neviditelnych mistech. Zenska tam dala nove vsechny 4 kotouce a desticky. Motor je v mistech u olejoveho filtru mastny, ale pri blizsim pohledu to vypada na netesnost spoju pro hadice k olejovemu chladici, jinak je cisty. Startuje bez problemu na 3ti otoceni za tepla i v minus 15ti (dnes vyzkouseno). Za studena motor vydava nejake pazvuky z mist rozvodu, asi pumpa nebo napinak, auto ale ceka na rozvody, az bude tepleji, takze to moc jeste neresim. Pani tvrdila ze tam je novy olej ale co jsem z toho vylil byla nejaka cerna ridka sracka, takze si ted motor vychutnava novy magnatec.
Pro zacatek jsem distal tipy od par Fiataku ktere jsem udelal. Dat vzduchovy filtr na co nejchladnejsi misto, ovlivnuje zivotnost turba, Blow off closen loop pro 100% udrzeni plniciho tlaku, origo zacne udajne casem propoustet. Samozdrejmne vyblbnout ale pak nechat auto pekne vybublat na par minutek, turbo je na pozadavky motoru tak akorat takze je nachylne na kdejakou pitomost.