Myslim ze dobove porovnani ve SM bylo docela objektivni, obe auta nova a slalom jel polak prumerem pres padesat, Zigulik hodne pres 60km/h. To je objektivni hodnota. Samozrejme Zigulik je postaven na ruske polni cesty, takze je to tak trochu off-road oproti Fiatu 124, a samozrejme i oproti Polaku. Na druhe strane ale ziskava lepsim ulozenim zadni napravy a modernejsimi vynutymi pruzinami coz Polak nema. Takze celkove vzato asi ten Zigulik trochu sportovnejsi podvozek ma. Prece jen Polak se zacal vyrabet o ctyri roky driv, takze je zastaralejsi (ano vim, ma kotoucove brzdy i vzadu atd.).
Jinak jiz davno jsem zde zalozil tema 125p, ale nikdo tam nepsal. Treba by se tahle diskuze mohla presunout jinam, sve tema jiz nemuzu najit.
Polaka bych si i rad koupil, ale nemuzu mit vse – neni garaz. A chtel bych jeste puvodniho s chromovanou maskou, ctyrmi svetli vzadu, razenim pod volantem, 1500ccm (ani si nejsem jisty zda u patnactky nekdy razeni pod volantem bylo). Jo a jeste bych bral blankytne modrou s cervenym interierem, stav A1. Neco takoveho je dnes nesehnatelne, mozna na Alegru v polsku za ctvrt milionu korun a vice a to jeste se stestim. Tak jsem se trosku zasnil, omlouvam se.
jo a jeste bych rad nekdy zajel na sraz 125p, ale asi nic takoveho neexistuje...