od vodis » pát led 06, 2012 10:36
Můj táta si koupil limuzínku jako novou v roce 1972 a vydržela mu 21 let (1xgenerálka motoru a 1x výměna karoserie po nehodě). Bylo to zlatý auto, který odvezlo třeba kotel ústředního topení, nebo šestimetrovej žebřík. To vše bez tažnýho zařízení, nebo zahrádky. No a já koupil v roce 1999 z Německa dotaženou limuzínku ročník 1986. Koženkový sedačky s opěrkama, mlhovky vpředu i vzadu, couvačka, vypolstrovanej kufr, tažný... S autem jsem za 6 let ujel 30000km. Auto mě nikde nenechalo a za celou dobu 2x výměna mezitrubky výfuku, výměna paken, 2x výměna svíček, oleje v převodovce a vzduchovýho filtru a nový tlumiče vzadu. Na to auto moc rád vzpomínam. Startovalo i v největších mrazech, díky zesílenýmu topení už dobře topilo, v zimě vyjelo všude...
Záběry z továrny jsou taková drasťárna hlavně kvůli tomu, že se tam neinvestovala ani koruna a jen se vyrábělo.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24