Wartburg 353

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Saša » čtv led 06, 2011 16:14

Petr HC píše:a jednoduchý přechod z výstupu mikroprocesoru na silovou část motoru - pulzně šířkovou modulací (tedy pouze spínací tranzistor).

U praček tranzistor NE ale triak .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Laďuša » čtv dub 07, 2011 18:18

http://www.auto.cz/pocet-wartburgu-v-cr ... tinu-57725

Sice jsou tam divný počty, ale co už :lol:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod radek mb » ned dub 10, 2011 08:40

Laďuša píše:Sice jsou tam divný počty, ale co už


Nejsem matematik,ale přesto bych si dovolil tvrdit,že čtvrtina z 30 000 je 7 500 a ne 15 000.
Jinak ten článek je psán stejným stylem,jako kdyby tam hodnotili Ladu 2104.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod DJW » úte dub 12, 2011 01:37

Ja neviem.. To je problém všetkých tém.. Veľa krát sa ľudia vyjadrujú k tomu, o čom veľa nevedia a potom to konči tak ako tento článok o W353 alebo ako o Ladách (presne ako píše Radek..)

Myslím že objektívne hodnotenie môže písať len človek, čo s daným autom urobil pár (aspon 2-3 tisíc) kilometrov.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
DJW
 
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvekod Honza 21061 » stř dub 13, 2011 00:40

Což o to, ten článek není tak špatný. Ale když vidím fotky toho čtyřtakta, míval jsem lepšího. Hlavně ten motorový prostor by potřeboval rekultivovat. :lol:

A nemá originál sedačky a taky přitahovače dveří měly čtyřtaktní verze prodloužené až k horní hraně tapecíru.
Pomalu se smiřuju s tím, že už ani toho Wartburga mít nebudu. Měsíce ležení v inzerátech a nic použitelného. :? Ta podělaná ekodaň to zazdila dokonale.
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Honza 21061
 
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod DJW » pát dub 15, 2011 15:33

Honza 21061 píše:Měsíce ležení v inzerátech a nic použitelného.

Mám ten istý problém.. :(
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
DJW
 
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvekod MartasBrno » pát dub 15, 2011 16:57

Strčím sem nějaké info k SEDRu... abych věděl kde ho hledat :mrgreen:
http://lugosy.smirci-krize.cz/
Vůz Karburátor Komory V. difuzér Trysky Vzdušníky Ekonostat
353W SEDR-2936 32/32 23/23 130/125 210/210 -/-/-
Mechanické ovládání druhé komory. Rozměry: mm a Solex (setiny mm), ekonostat - tryska/vzdušník/směs.

Když vidím osazení a mechanické ovládání, nevidím problém v náhradě SEDRu, který nemám, žiguláckým Weberem 01, když mu dám odpovídající vzdušníky.

osazení Weberu pro 01, první edice je
32/32; 23/23; 130/125; 170/190.
Čili skoro totéž.

Warťasový SEDR je jediný, bez ekonostatu, tedy obohacovací soustavy pro plné zatížení motoru. Neví někdo proč? Nefunguje kvůli dvoutaktnímu motoru, nebo bylo zbytečné laborovat s osazením pro nepř. neperspektivní nebo cizí typ vozu?

Jo, napadá mně, že směs pro dvoutakt je míchaná na jinou lambdu než pro čtyřtakty a proto už asi nesnese další obohacování... No, nevím...

A ještě jeden zdroj, tradičně dobrej. http://www.wartburgpeter.de/tm_vergaser ... eitung.htm
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Veverka » pát dub 15, 2011 17:36

Odpověděl sis sám,ještě se večer zeptám radši znovu u kompetentního "zdroje".

=Dvoutakt se provozuje sám o sobě ve vyšších otáčkách než provoz š120.
Při vhodném továrním nastavení nemá ekonostat cenu.
Veverka
 

Příspěvekod MartasBrno » pát dub 15, 2011 17:42

No, já si teda nedělám nějaké přehnané iluze, že se někdo u Warťáka přehnaně zabýval spotřebou a emisema, když jsou už tak zlé, už pohled na sací potrubí nebudí moc důvěry.
Vlastně trošku sonduju, jestli se vyplatí přerábat na jinej karbec auto, který víc stojí než jezdí a letos vlastně ještě vůbec nevyjelo. Osobně do toho mám chuť se pustit, až bude dostatek času a vhodná konstelace hvězd.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Veverka » pát dub 15, 2011 18:29

MartasBrno píše:No, já si teda nedělám nějaké přehnané iluze, že se někdo u Warťáka přehnaně zabýval spotřebou a emisema, když jsou už tak zlé, už pohled na sací potrubí nebudí moc důvěry.
.

No němci byly precizní,ne nadarmo měli kružítko na státní vlajce :lol: -to oni psali do manuálů,at při dosažení rychlosti pootáčíme táhla zpět a ať se nešroubuje se šrouby bohatosti,protože zhoršíme emise....mmch W353 má lepší emise než dobové 4T jako š120,akorát to je vidět a cítit no.
Veverka
 

Příspěvekod MartasBrno » pát dub 15, 2011 20:18

No, tady přidám trochu faktů z dobové literatury.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Veverka » pát dub 15, 2011 20:50

jj,tady to vypadá na horší dvoutakty,teprve později v 80-tých letech přišly nové "modernější", "více eko" oleje :)
Zajímavý jsou hodnoty moskviče,jenž jako 1.3,výkonově srovnáván s W353,má +- horší hodnoty :)
Veverka
 

Příspěvekod MartasBrno » pát dub 15, 2011 21:17

Jo, u těch dvoutaktů jsou NO a CO o něco lepší, ja píšou kvůli způsobu vyplachování a ty HC mnohem horší, to budou ty oleje.

A taky tam zmiňujou nový motory, resp. nové karburátory na š100 a GAZ24, které měly výsledky oproti konkurenci lepší, díky moderní konstrukci. Na tom asi pohořel ten moskal.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

PRÍRASTOK V RODINE

Příspěvekod DJW » ned lis 13, 2011 03:06

Milí priatelia, znovuobnovujem tému..

Tak je doma:
Wartburg 353 W, rok narodenia 1978, stav primeraný 60.000km, takže DOBRÝ! :)
Motor nemá problém mastit 130 km/h, ale zatiaľ na ňom nešantím (staré gumy)

Strašne sa teším.. Splnil som si dlhoročný sen - opäť si kúpiť Warťasa.. Neuveritreľné, že napriek tomu že som v ničom podobnom 9 rokov nesedel, odšoféroval som za dva dni cca 200km, akokeby som nikdy v žiadnom inom aute nesedel.

Chystá sa postupný "tuning" (hlavne motora), ostatné doplnky len veľmi jemné, chcem zachovať dobový vzhľad. O všetky aktuálne info sa podelím.. :wink:
Přílohy
Image0615 - PRVA FOTO - verejna.jpg
Môja nová raketa
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
DJW
 
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Re: Wartburg 353

Příspěvekod Cory » ned lis 13, 2011 09:06

Uplne ako dedkov wartburg!! nepoznas predoslych majitelov? :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

PředchozíDalší

Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků