Wartburg 353

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Re: Wartburg 353

Příspěvekod MartasBrno » ned srp 19, 2012 17:09

Dík, ale o té vím, ikdyž jsem si ji neprošel. Mám ročník 1969, takže toto mi moc nepomůže, přední brzdy vypadají úplně jinak. Je docela možné, že budu potřebovat stahovák bubnů... No potěš koště :-)
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: Wartburg 353

Příspěvekod MartasBrno » sob led 19, 2013 11:26

Našel jsme pěknou reportáž k autíčku :-D Některé pasáže jsou srandovní, ikdyž tomu není moc rozumět.
http://www.youtube.com/watch?v=kBt3tLEA3Fk&NR=1

Jinak mám na výměnu parabolu, kryt zadního světla - nový, to by mohlo potěšit Laďušu, anebo taky ne, Brzdy jsou téměř hotové. Jednu stranu jsem dokončil, na druhé musím vyměnit jedno prasátko, které jsem dal z vlastní blbosti jiné než patří - překvapilo mne, že se liší na levou a pravou stranu a v jednou případě jsem se sekl. Vyměněna jsou teda 4 prasata ze 6ti za nová, statický omezovač zadních brzd je taky daný nový. Původní byl neprůchozí i po použití násilí. Zadní dveře, jedny nešly zavřít, druhé otevřít. Tak teď zbývá vyřešit ty druhé :-) Zima všechny činnosti zastavila. S prvním sněhem jsem s tím seknul, uvidíme zase až na jaře nebo v létě, co bude. Jestli něco bude.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: Wartburg 353

Příspěvekod Honza 21061 » úte úno 12, 2013 16:58

Oficiální přestavba W353 (dvoutakt) na W 1.3 (čtyřtakt) nelze. Papírově to samozřejmě je jediná možnost, jak v ČR zlegalizovat oficiálně nedovážené vozidlo, ale technicky je to nemožné. Rámy a rozložení vnitřností jsou u obou typů úplně jiné.

A s tím bezkontaktem, je to sice bezstarostné zapalování, ale pravověrní sportovněji založení Wartburgáři nedají dopustit na klasická kladívka pro každý válec zvlášť. Přímo na Wartburgu jsem možnost porovnávat neměl, ale Trabant byl o něco málo živější s kladívky. Pokud teda bylo seřízení optimální. :D
To ale nic nemění na tom, že ta relativně mohutná šedá krabička z NDR, která elektronicky překlápí signál mezi jednotlivými cívkami, má díky době a zemi svého vzniku svoje kouzlo. :lol:
...Čtyřtakt W 1.3 vybavený motorem VW Polo/Golf měl to samé zařízení asi tak do 1/4 původních rozměrů. :D
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Honza 21061
 
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha

Re: Wartburg 353

Příspěvekod Stanley__001x » stř bře 27, 2013 17:06

Nejsem si jistej jak je tomu u warťase, ale u trába je ten bezkontakt ochuzenej o odstředivou regulaci předstihu, takže je tam stále předstih něco kolem 3-5°, což zrovna do otáček ten motor nepošle.... A vzledem k původu v jednej fabrice, bych to samé řekl že bude u warťase.
On i ten bezkontakt jde namontovat na "starou" desku z kladívkového zapalování a pak máš i tu regulaci (práce na pár hodin), ale sám to na žádným nemám :D .
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Uživatelský avatar
Stanley__001x
 
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Předchozí

Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků