Tatra

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Jaký typ?

603
23
49%
613
12
26%
87
3
6%
600
2
4%
Jiný
7
15%
 
Celkem hlasů : 47

Tatra

Příspěvekod zelvotron » úte říj 12, 2010 08:40

autobazareliska píše:Nechat se někam odvýzt aby to vypadalo, ale nic víc.


Však to je taky primární účel toho auta :D


Odděleno z http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=14417
Naposledy upravil zelvotron dne čtv říj 14, 2010 20:48, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Hurikán » úte říj 12, 2010 09:32

Mno nevím. Znám několik lidí, co s Tatrama (osobníma) běžně jezdí a to i třeba i po městě a nijak si nestěžují. :roll: Ale uznávám, že na převážení nákupů, různých krámů a haraburdí je Volha určitě lepší, než Tatra. Na tyto praktické věci je vždycky lepší auto nižší kategorie než té nejvyšší. A platí to i v případě Tatry a Volhy. A to je celé. 8) :P
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod vintera » úte říj 12, 2010 12:22

Tatra je elegancí a prestiží výše než volha, je také pohodlnější, ale volha je určitě praktičtější. Avšak hlas motoru tatra už něco znamená.
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod autobazareliska » úte říj 12, 2010 17:57

vintera píše:Tatra je elegancí a prestiží výše než volha, je také pohodlnější, ale volha je určitě praktičtější. Avšak hlas motoru tatra už něco znamená.

jo ten zvuk pětikorun lítajících z vejfuků ve mě dodnes budí hrůzu ..
..."Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům."
Uživatelský avatar
autobazareliska
 
Příspěvky: 90
Registrován: ned bře 02, 2008 15:07
Bydliště: Zderaz 9

Příspěvekod vintera » úte říj 12, 2010 18:37

Jo, za krásu a pohodlí musíš něco obětovat. :wink:
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod autobazareliska » úte říj 12, 2010 19:39

první moje 613 s najetejma 96 tisícema šla pod flexu, protože ji klasicky vcelku s papírama nikdo nechtěl. Druhá taktéž s papíry odjela za cenu šrotu toho času 5 tisíc neznámo kam- je to tak 5 let. Čili abych to zakončil je to stejně bezcennej sráč jako volhy, možná ještě horší... Vynášej ji do nebe jen ti co to nikdy neměli a je to pro ně jakási ikona socialistického luxusu :P Ten komfort a pohodlí je v tom jak v průměrnym piánu, jizdní vlastnosti taky nijak oslňující...

pokud už mám do něčeho lejt kvanta benzínu, chci za to víc než dává tadle přerostlá škodofka :P
..."Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům."
Uživatelský avatar
autobazareliska
 
Příspěvky: 90
Registrován: ned bře 02, 2008 15:07
Bydliště: Zderaz 9

Příspěvekod plavec » úte říj 12, 2010 20:32

vintera píše:Tatra je elegancí a prestiží výše než volha
Taky si myslím. :)
Zvuk 613ky jsem slyšel jednou jedinkrát na učňáku.Když to pán natočil, to všichni koukali - teda poslouchali :!: :shock:

[ Komentář přidal: zelvotron: st říjen 13, 2010 11:23 ]
OT přesunuto sem http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=14469
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Sid » čtv říj 14, 2010 11:55

Zo zaujímavosti som minule pozeral Tatraportál a skutočne majú niektorí ľudia 613ku na bežné jazdenie. U nás sa ich tiež niekoľko vyskytuje v parádnom stave.
V 613 som sa pár krát viezol a páčilo sa mi to auto. Aj ten zvuk motora, ale na 603ku to u mňa nemá. Otec, ktorý ju mal hovoril, že je aj pohodlnejšia ako 613ka

Mne sa páčia všetky staré autá, dokonca aj škoda 120M mi už pripadá ako vzácnosť, ale všetko mať nemôžem.
Sid
 
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvekod plavec » čtv říj 14, 2010 18:40

No je fakt že 603ka je na mě "moc kulatá" , mě se spíš líbí 613ka :)
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod zelvotron » čtv říj 14, 2010 20:06

Sakra, to už nejste schopný udržet myšlenku, kdo to má furt oddělovat :-P

Mmch několikrát jsem viděl 613 na LPG, jak je tam řešenej ohřev reduktoru? Olejem?
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Jelen » čtv říj 14, 2010 20:11

Nebo elektricky, to už jsem snad někde taky viděl. Každopádně jel jsem v 613ce, posledním modelu (1991 rok, nebo tak nějak?) a moc se mi to líbilo. Ticho, pohodlí, výkon...
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Cooper » čtv říj 14, 2010 20:33

Ona eště byla nějáký T700, ex vládní vozidla, ne?
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Cooper
 
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Hurikán » čtv říj 14, 2010 21:07

Jelikož mě ve výběru chyběl poněkud větší výběr, tak jsem si dovolil hlasování mírně rozšířit.

Cooper píše:Ona eště byla nějáký T700, ex vládní vozidla, ne?

Ano, T-700 vycházela z T613-5, byla však výrazně inovovaná a upravená. Poslední kusy se vyrobily v roce 1999. Zájemci mohou naleznout mnoho zajímavých informací třeba na těchto stránkách: http://www.tatra700.cz/ , kde je i seznam zjištěných majitelů některých kusů.

A tady: http://www.mojzis.sk/t613/clanky/t700vs ... superb.htm je jeden článek, snažící se o "objektivní" srovnání se Supíkem. Kromě mnoha drobných nepřesností je největším omylem uváděný 3,5l motor s výkonem, co měla T613-3. T700 měly standartně montovaný motor s objemem 4,4 l a výkonem 230-400 koní.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod plavec » čtv říj 14, 2010 22:19

zelvotron píše:Mmch několikrát jsem viděl 613 na LPG,

Taky jsem to viděl.
zelvotron píše:Sakra, to už nejste schopný udržet myšlenku, kdo to má furt oddělovat
Dokud neudržíme myšlenku je to ještě docela v poho, ale až neudržíme moč bude to horší :P :lol:
Kdybych měl cestu kolem Kopru a hlavně penízky, tak bych se rád podíval do tamního Tatrováckýho muzea.Jednou jsem civěl na tu lokomotivu co stojí před ním, ale bylo tenkrát zrovna zavřeno.
EDIT: Radia, která se dávaly do tatry 613 : http://t613.wz.cz/radia.html Docela hezké kousky a hlavně je to skoro samá Tesla.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Luděk Musil » pát říj 15, 2010 05:03

plavec píše:Docela hezké kousky
Tu 1902B-éčko jsem měl ve své první 21011. Ale nikdy se mi (díky špatně umístěné a asi i špatné) anténě nepodařilo z toho vyloudit zcela čistou muziku. Ale na kazety to hrálo super. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Další

Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků