Stránka 2 z 3
Napsal:
stř zář 22, 2010 10:11
od vintera
lékaři tvrdí, že tabletka placeba dokáže zvednout některého nemocného z postele a uzdravit, možná ten fén má podobný účel
Napsal:
stř zář 22, 2010 10:38
od Marek
Atex píše:Ja jsem o tom cetl clanecek, nahodou to fakt funguje! Fabie 1.4 16v bez vetraku na brzde 100koni, s vetrakem 104koni
Ale co to dela s tim altikem, to musi byt vec
Ten altík sebere motoru šest koní výkonu a jsi vlastně na tom hůř než při svém seriovém výkonu
.
Napsal:
stř zář 22, 2010 13:44
od Atex
Marek píše:Atex píše:Ja jsem o tom cetl clanecek, nahodou to fakt funguje! Fabie 1.4 16v bez vetraku na brzde 100koni, s vetrakem 104koni
Ale co to dela s tim altikem, to musi byt vec
Ten altík sebere motoru šest koní výkonu a jsi vlastně na tom hůř než při svém seriovém výkonu
.
Ale oni to tam meli nasroubovane jako na hotovo, normalne proud z altiku. No takze neco malo to pridalo, neco ubralo a enizilo zivotnost, tot vse
Napsal:
stř zář 22, 2010 16:03
od Saša
"Vše" tady již bylo . Dokonce jsem někde na fóru popsal neslavný konec takovéto blbosti a to jsem tam měl podstatně výkonější motor !
Ať vás NENAPADNE foukat tlakový vzduch do sání pokud tam máte KARBURÁTOR ! Opravdové nebezpečí požáru !!!
Tehdy se psal rok 1986 a o turbu jsem věděl pouze to že do sání vhání vzduch . Že to tenkrát neskončilo požárem je dodnes div .
Napsal:
stř zář 22, 2010 17:45
od zelvotron
Tak tohle je samozřejmě past na jelimany, ale náhodou elektricky poháněný turbo jedna firma seriozně vyvíjela. Ale ten elektromotor měl 1.5 kW
Napsal:
stř zář 22, 2010 20:59
od Puhi
Saša píše:Ať vás NENAPADNE foukat tlakový vzduch do sání pokud tam máte KARBURÁTOR ! Opravdové nebezpečí požáru !!!
vysvetlíš to? čo presne má horieť?
Napsal:
stř zář 22, 2010 21:12
od Cory
Puhi píše:vysvetlíš to? čo presne má horieť?
vyfukne ti benzin cez odvetravanie plavakovej komory alebo tesnenie a rovno na vyfuk
Napsal:
stř zář 22, 2010 21:13
od cackler
už jsem přemyšlel, že bych to zkusil s kompresorem, co to udělá
Sašo, povídej, taky mě to zajímá.
Napsal:
stř zář 22, 2010 22:40
od Puhi
Cory píše:vyfukne ti benzin cez odvetravanie plavakovej komory alebo tesnenie a rovno na vyfuk
kde máš odvetrávanie?(nemali to iba niektoré karbce...?) a na výfuk to chčie hockedy cez tú zázračnú trubičku zo sania
Napsal:
čtv zář 23, 2010 07:17
od peet2101
Karburátor lada NENÍ přetlakový, už se to řešilo v tématu s turbem a došlo se k závěru že nejoptimálnější by bylo dát turbo až pod karbec a stlačovat hotovou směs.
Dle mého názoru to s tímhle ani nenastartuje, protože si motor palivo přisává skrz trysky. Jenomže pokud bude v difuzoru (a v celém sání) přetlak, nic si nenasaje. Navíc nejspíš protlačí benzín někama ven a bude pruser jak psal Saša.
Napsal:
čtv zář 23, 2010 07:40
od Drobek81
v tom pripade bude potreba, aby to foukalo co nejmen - pak se placebo projevi nejvice
)
Napsal:
čtv zář 23, 2010 08:13
od Puhi
peet2101 píše:protlačí benzín někama ven
ach boože, ja sa pýtam, kde to začne horieť.
A ano, riešilo sa to, ale potom mi vysvetli tento obrázok
Napsal:
čtv zář 23, 2010 09:16
od Dusan
Niekedy davno na ladafore bol odkaz na nejake stranky kde bol popis kompresora...turbina z vysavaca pohon bol remenom z klukovky.....
Napsal:
čtv zář 23, 2010 09:25
od vintera
V historii se kompresory poháněné od klikovky na karburátových motorech používaly, ale není asi jen tak vložit mezi filtr a karburátor jakýkoliv kompresor bez dalších úprav.
Napsal:
čtv zář 23, 2010 09:34
od Luděk Musil
Dusan píše:turbina z vysavaca
Hoši ... mě to už nebaví
. Vezměte si jednoduchou rovnici a dosaďte do ní pár známých. Je to o matematice prosté.
Na jednu stranu si dejte litrový výkon takovýho kompresoru za minutu, na druhou stranu si dejte litrovou potřebu vzduchu v motoru při řekněme jen 2 krpm. Potom ty dvě hodnoty srovnejte! L.