Moderátor: Moderátoři
Marek píše:Do názvu tématu jsi měl dát FABIA VRS, bylo by to přesnější. Fabia TDi se označuje běžný motor s výkonem 74kW.
120.000 km je pro koncernový motor fáze těsně po záběhu - tyhle motory běžně točí i milion .
Je to příjemné svezení - znám motory ASZ opravdu důvěrně, a to nejen jako mechanik, leč i jako řidič v několika různých modelech koncernu VW. Když si představíte, že tenhle motor slušně cvičí i se Superbem a dokonce i se Sharanem (což jsou auta o půl tuny těžší), je vám jistě jasné, co to asi dělá s Fabií. Ale je to motor Pumpe-Düse, takže potenciální zdroj problémů.
Doporučení školeného specialisty: Bacha na olej (je třeba používat speciální oleje, doporučuji specifikaci VW 507.00) a na vzduchový filtr, jinak to celkem jde (v rámci možností).
Marek píše:Na nákupy s rodinou stačí i HTP.
zelvotron píše:Jsem sem chtěl původně napsat, že jakejkoliv jinej motor do fábie než je HTP 40, je zbytečnost.....
Malda píše:Tak pokud ti syn zrusil legendarniho Focuse RS, tak to chtelo asi hodne usili ho nezabit
Pája píše:Rokie píše:jeho zrychlení na stovku bylo za 6,7 s. Sice to byl již starší ročník (2003), ale provozu pořád stačil...fábie s tím má malinko problém
Aha, pán žije trochu v jiný dimenzi...
Rokie píše:Nejde až o takovou legendu, v německu jich je spoustu, ty vozy se totiž dostaly do sériové produkce GM pro americký trh, zatímco zde se uchytily spíše oranžová ST.. Ano v cestě stála manželka, jinak by to bylo doma asi vážnější, než jen zničené ovládání od televize, jenž jsem v návalu vzteku rozmáčkl...
Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků