Marku, je to varianta, ale když už - jakou délku by měl mezikus mít aby měl efekt a taky jaký, resp. ta rovnice co píšeš platí obecně? Ona je tedy otázka jestli vůbec někdy něco postavím, ale aspoň na teoretické úrovni.
Minimální délka je omezená potřebou vstřikovačů, maximální pak místem pod kapotou, mechanickými vlastnostmi uchycení k hlavě, protože toto permanentně zažívá jak statickou zátěž, tak vibrace a nakonec by to nemělo přitahovat pohledy orgánů.
Sašo, není řeč o firmě která chtěla předělávat pravostranný feldy na levostranný za účelem zisku? někde na netu sem na něco podobného narazil. Ale když píšeš o separaci hliníku tak to moc perspektivně nevypadá
Každopádně jestli můžu tak s touto možností počítám a děkuju za nabídku. Momentálně musím dělat do školy a potom se uvidí.
No každopádně chybí mi celej palivovej systém snad kromě čerpalda, pokud už není v jiným autě (mometálně nevím) a ta kabeláž + ten imokrám a čidla z motoru.
Ono to stejně nebude triviální, musí se tam nějak vyoslit snímání z klikovky - tzn. setrvák lada upravit (no to teda chci vidět) nebo felda setrvák (asi taky nic moc, neviděl sem ho). Anebo udělat na řemenici to co má Ondrej. To si umím představit.