Prosim poradit

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Prosim poradit

Příspěvekod Grov3 » stř dub 29, 2009 21:04

Zdravim,chcem sa vas a hlavne tych co jazdia z ladou rally alebo nejake sutaze ci je lepsie upravit motor 1.3 (remen) alebo rovno tam supnut nejaku 1.6 porpipade 1.7 a to upravit ?
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
Uživatelský avatar
Grov3
 
Příspěvky: 121
Registrován: sob lis 08, 2008 23:48
Bydliště: Lučenec

Příspěvekod Pája » čtv dub 30, 2009 05:34

To záleží na tom, v jaký kategorii chceš soutěžit. Ale můj názor je, že nejlepší základ pro zvyšování výkonu je nejsilnější motor, co Lada normálně vyráběla. Tudíž 17ka. Když dáš totiž vačku, svody, hlavu a podobně na 13ku, tak se dostaneš na úroveň 17ky, takže proč tuhle zbytečnou práci rovnou nepřeskočit a nekoupit 17ku?
VAZ 1800kk na prvočinitele
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Little Red Riding Hood » čtv dub 30, 2009 08:19

Když dáš totiž vačku, svody, hlavu a podobně na 13ku, tak se dostaneš na úroveň 17ky, takže proč tuhle zbytečnou práci rovnou nepřeskočit a nekoupit 17ku?
jak si psal sam musí se napřed rozhodnout v jake kategorii by chtěl jezdit...

jinak můj názor zni že na sport bude lepší 1600 než 1700...
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Marek » ned kvě 03, 2009 19:34

Zase na druhou stranu - nejlépe se odlaďuje motor s co nejkratším zdvihem, tudíž je třeba pro úpravy pracovat s motorem výrazně pod čtvercem. Ideální by bylo vzít motor 2105 s řemenem a osadit ho písty ze Samary 1,5i s vrtáním 82mm. Kubatura 1,4 s tímto poměrem vrtání / zdvih bude schopna po úpravách točit přes deset tisíc a tam ten výkon poroste mnohem víc. A když se taková mašina správně zpřevoduje, nemá to chybu. Na takové otáčky se s dlouhozdvižkou nikdy nemáte šanci dostat.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvekod Wolf » pon kvě 04, 2009 11:14

Marku máš pravdu, ale při těch otáčkách už je problém s vyplachováním a šesnáctiventil na Ladu, kdo ho má ... :wink: . Rozhodně se Grov3 musí rozhodnout, co přesně chce jezdit a od toho odvíjet potřebu.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Little Red Riding Hood » pon kvě 04, 2009 11:34

Marek píše:točit přes deset tisíc
tak to už by potom chtělo i novej setrvák a buh vi co by na to řekla spojka a převodovka.. taky řemeničky by se museli udělat nové, bo by se jinak voda a dobijení točilo moc rychle..
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Maysner » pon kvě 04, 2009 14:17

Wolf píše:Marku máš pravdu, ale při těch otáčkách už je problém s vyplachováním a šesnáctiventil na Ladu, kdo ho má ... :wink: . Rozhodně se Grov3 musí rozhodnout, co přesně chce jezdit a od toho odvíjet potřebu.


staci hlava upravena od madaru
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Wolf » úte kvě 05, 2009 07:07

Maysner píše:staci hlava upravena od madaru

maji vetsi ventily chlazene dusikem nebo v cem spociva jejich uprava?
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Saša » úte kvě 05, 2009 09:01

Wolf píše:chlazene dusikem

To jsem sice zatím neviděl ale zato chlazení ventilů sodíkem (uvnitř) mněly některé letecké motory (třeba IL-14) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Marek » úte kvě 05, 2009 09:05

Saša píše:
Wolf píše:chlazene dusikem

To jsem sice zatím neviděl ale zato chlazení ventilů sodíkem (uvnitř) mněly některé letecké motory (třeba IL-14) .

A Škoda 130RS.

Jinak u Lady jsou bohužel dost hendykep relativně malé talíře ventilů. Není nezbytně nutné mít 16V hlavu, ale nahradit seriové ventily většími, a to co možná největšími (tedy tak, aby mezera mezi talíři SV a VV byla téměř nulová). Potom změnou časování a tvarem potrubí lze docílit velmi kvalitního plnění i při osmi ventilech.
V neposlední řadě je třeba se zaměřit na zapalování. Nic horšího než kladívko totiž není (snad jedině otevřený plamen :-)), takže tady se zejména ve vysokých otáčkách ztrácí největší část výkonu motoru. Prostě to nehoří jak by mělo a nespálený nebo blbě spálený benzin vyletí trubkou ven, a to rozhodně není správně. Ideální by bylo zdvojené DSF zapalování nebo aspoň Hallův prvek a kvalitní zesilovač.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvekod Wolf » úte kvě 05, 2009 10:33

Saša píše:To jsem sice zatím neviděl ale zato chlazení ventilů sodíkem (uvnitř) mněly některé letecké motory (třeba IL-14) .

Ale vždyť jo, ruce píšou něco jiného, než mozek myslí :oops: . Ale na druhou stranu, prvek jako prvek :wink:
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Maysner » úte kvě 05, 2009 23:26

Wolf píše:
Maysner píše:staci hlava upravena od madaru

maji vetsi ventily chlazene dusikem nebo v cem spociva jejich uprava?


vetsi ventily, vetsi kanaly, maj to celkove udelany
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod dmatej » pát kvě 08, 2009 10:39

Ehm, pamatujete na estonskou Samaru na min. srazu? Vyhrála sprinty - motor 1.3, prý jen jiná převodovka. Ptal jsem se jich na to, protože jsem proti slečně jednou (nebo dvakrát?) jel s Kalinou a slyšel jsem jak tam ty kvalty kope :D
Jen chci naznačit, že to není jen v motoru ;-)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod Grov3 » sob kvě 09, 2009 21:22

:D tak neviem asi si necham 1,3 remen, znizim tam hlavu, odlahcim zotrvacnik + nejake tie webre :D a uvidime totiz to chcel by som jazdit v skupine do 1300
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
Uživatelský avatar
Grov3
 
Příspěvky: 121
Registrován: sob lis 08, 2008 23:48
Bydliště: Lučenec

Příspěvekod Little Red Riding Hood » ned kvě 10, 2009 19:06

Grov3 píše:uvidime totiz to chcel by som jazdit v skupine do 1300
to je asi nejlepší, minimálně na začátek.. ono pak už je to horší se uplatnit s větším obemem..
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Další

Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků