Moderátor: Moderátoři
jak si psal sam musí se napřed rozhodnout v jake kategorii by chtěl jezdit...Když dáš totiž vačku, svody, hlavu a podobně na 13ku, tak se dostaneš na úroveň 17ky, takže proč tuhle zbytečnou práci rovnou nepřeskočit a nekoupit 17ku?
tak to už by potom chtělo i novej setrvák a buh vi co by na to řekla spojka a převodovka.. taky řemeničky by se museli udělat nové, bo by se jinak voda a dobijení točilo moc rychle..Marek píše:točit přes deset tisíc
Wolf píše:Marku máš pravdu, ale při těch otáčkách už je problém s vyplachováním a šesnáctiventil na Ladu, kdo ho má ... . Rozhodně se Grov3 musí rozhodnout, co přesně chce jezdit a od toho odvíjet potřebu.
Wolf píše:chlazene dusikem
Saša píše:Wolf píše:chlazene dusikem
To jsem sice zatím neviděl ale zato chlazení ventilů sodíkem (uvnitř) mněly některé letecké motory (třeba IL-14) .
Saša píše:To jsem sice zatím neviděl ale zato chlazení ventilů sodíkem (uvnitř) mněly některé letecké motory (třeba IL-14) .
Wolf píše:Maysner píše:staci hlava upravena od madaru
maji vetsi ventily chlazene dusikem nebo v cem spociva jejich uprava?
to je asi nejlepší, minimálně na začátek.. ono pak už je to horší se uplatnit s větším obemem..Grov3 píše:uvidime totiz to chcel by som jazdit v skupine do 1300
Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků