Marku, v době kdy jsem si toto auto dovezl mi bylo 26let, vážnou známost jsem neměl a dokončoval jsem VŠ. Dnes bych se také rozhodoval jinak, je jiná situace, doba se mění. Nicméně co jsem vůz rozebral, už nebylo cesty zpět. A nejsem z těch, které by daný projekt omrzel a nedokončili jej. Pravda, hrnu to před sebou již pěkně dlouho, stálo mě to mnoho nervů, ale teď když už se to blíží ke konci, už to nepustím
Blíží se konec roku 2012 a karoserii stále nemám nachystanou na převoz do lakovny. Klempířská byla sice hotová, nicméně po klempíři tam zůstala spousta věcí na dopilování. Především odbrousit barvu ze střechy, z kapoty, pořádně zabrousit veškeré sváry, doklepat některé plechy do roviny, rozměřit a dovařit do podlahy matice pro konzoly sedaček, pro bezpečnostní pásy .... opravovaná místa nastříkat základovým epoxidem, karosářským tmelem, vrchním epoxidem, přelakovatelným body schutz, vystříkat dutiny "barvou". Ačkoli se to nemusí zdát, byla to ještě spousta hodin dřiny, kterou jsem dělal po večerech po práci. Na dílně končíme v 18h., večeře, pracovní emaily, v 19h. zpět na dílnu, do 23h. makat, spát, v 7h. vstávačka ... Nejsem stroj, tímto tempem každodenně pracovat nevydržím, takže se mi to hraní si protáhlo až do cca dubna 2013. Teď koukám na fotky a musím se úplně stydět, protože některé věci jsem na karoserii dodělával ještě v roce 2015. V létě 2015 odjíždí karoserie konečně do lakovny kde je do teď. Proč k lakýrníkovi až po takové době? Chtěl jsem vysoce profesionální a precizní práci za rozumné peníze, načež takového lakýrníka znám pouze jednoho. Je velmi vytížen, musel jsem si tedy počkat a stále čekám. Termín dokončení se protáhl již o celý rok, ano štve mne to, na druhou stranu však neznám nikoho jiného, kdo by byl schopen tak precizní práci odvést. Nyní je polití barvou již na spadnutí
A co se dělo v letech 2013-2015? Může to vypadat, že nic. Ale není tomu tak. O tom ale až příště