Míra151 píše:supr stroj Jawa 21, jeden mě čeká na renovaci
Kde má stojánek??
Tady ten taky čeká na renovaci... Budu se do ní pouštět co nejdřív,jak budu mít čas a chuť.Stojánek chybí,musím sehnat plus ještě nějaké drobnosti,tak kdyby někdo něco měl,klidně nabízejte
Nezaregistroval jste někdo prodej nových replik německých helem na moto? Vím, že sem na ně kdysi čučel, ale teď nacházím pouze bazarové kousky. Jestli už tu blbost přestali dělat...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09 ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Neskutečné se stalo skutečností. Za 4 dny jsem najel na Jawě 23 Mustang víc než 1000 km. Těch zážitků co jsme s motorkama měli, těch měst, vesnic, řek, kopců co jsme minuli. Naším hlavním cílem byla Považská Bystrica, kde se motorky Jawa 50 vyráběly. Dnes je hlavní kancelářská budova již uzavřená a fabrika rozprodaná. Potom jsme pokračovali podél řeky Váh až do Bratislavy a následně do Vídně, kterou jsme celou v neděli odpoledne projeli. Až na pár malých závad ty stroje ukázaly, že zvládnou opravdu hodně.
Přílohy
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
hezke, vice foto by nebylo? ta cervena 21 je krasna. vlastne jsou to pekelne skarede stroje, ale kdyz k tomu ma clovek vztah z mladi, vse je hned nadherne
Pěkné "dobrodružství" Já jako mlaďas na Pionýru 20 zvládnul za 5 dní Žatec - Konstantinovy lázně - Sázava - Zvolen (zpět už vlakem), dnes bych si to asi nedovedl představit. Závada žádná, jen jsem spotřeboval myslím 3 svíčky. Vždy tak po dvou vyčištění už neměly cenu.