od Marek » úte kvě 26, 2020 12:23
Myslíš u kolegy? Tam to vypadá na něco většího. Měnili mu přístrojovou desku, rádio a nějakou jednotku, protože je to údajně provázané dohromady. A ještě tomu není konec.
U mě je to bůhvíco, mají údajně podezření na nějaký tlakový senzor v potrubí. Ale kdo ví, jestli to jím bude, protože podle mého vypadali, že vůbec nevědí, co s tím. Ale mně je to jakoby jedno, je to v záruce, tak ať dělají. Jen je nepříjemné, že firma má méně aut a teď, kdy máme mraky práce, jsme dost limitovaní. Ono když z pěti aut dvě nejedou, je to docela patálie.
Celkem mi ale vadí, že jsou to v podstatě odstavující poruchy. S takovou se těžko jezdí. A když si představím, že by se mi něco podobného stalo třeba v Košicích, kam také jezdím, docela mě to děsí. Nicméně co už...... Auto bych strčil do prvního značkového servisu Renault, skočil na vlak a jel domů. Ostatní mě nezajímá. Ve srovnání s tím starým Masterem je to tedy tragedie. To byl sice žentour, hlučný a uskákaný, ale spolehlivý - ten mě ve štychu nikdy nenechal.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT GrandScénic *11/2005 - 1,6i/16V DOHC 82kW (08/2016-)
RENAULT Clio *05/2012 - 1,2i/16V SOHC 55kW (06/2017-)
OPEL Corsa D *09/2013 - 1,2i/16V DOHC 63kW (05/2018-)
RENAULT Master L3H2 *09/2019 - 2,3dCi/16V DOHC BlueEnergy BiTurbo 132kW (11/2019-)