Stránka 1 z 1

PříspěvekNapsal: čtv pro 11, 2008 17:58
od rudo.
Želvotron,raz si mi radil, ako založiť, novú tému, ale mne sa to teraz podľa tvojho návodu nepodarilo, tak mi niekto s tým pomôžte ešte raz, alebo rovno, Želvotron založ novú tému. Nazvi ju hoci aj Vševedko a do nej by sme všetci dávali preložené stránky súvisiace s diagnostikou, opravami a údržbou Lady 110. Vyzeralo by to asi takto: napr. Všetko o elektronike -
http://translate.google.cz/translate?hl ... ry_state0=

[ Komentář přidal: Laďuša: čt prosinec 11, 2008 18:20 ]
Sice nejsem Krotitel želv, ale vytvořil jsem ;) Myslim, že je to dobrej nápad

PříspěvekNapsal: čtv pro 11, 2008 20:05
od zelvotron
Já se teď snažím postahovat ty stránky s kompletní příručkou (jak jsi na ně dával prvně odkaz na rozebrání palubky) protože nikdo neví jak dlouho to tam ještě bude a jestli to bude volně přístupný, zatím se to moc nedaří, mají nějakej ochranej systém, kdy po x kliknutích musíš opsat kód, což je pro tu stahovací mašinu trochu problém.

Ale vypadá to, že jsem konečně našel ke stažení CD manuál na desítku a to hned 2 různý vydání, zatím to sosám, zítra budem vědět jak to dopadlo. Tyhle manuály jsou perfektní mám už takovej na Oku, 2105, 2106 a Samaru a podle nich by se člověk nebál vrhnout do spousty věcí, no ale to je odvaha jen pro to, že mi před barákem nestojí krabice nebo Camapa :-)

PříspěvekNapsal: čtv pro 11, 2008 22:22
od rudo.
http://translate.google.cz/translate?hl ... ry_state0=
Diagnostika motora a iné.
Laďušovi vďaka, Želvotron, spolu to dokážeme.
Pred Desiatlou netreba mať veľký rešpekt. Je to len vylepšená Samara s elektronikou a ak dostane čo potrebuje stáva sa z nej poslušná mašinka. :wink:

PříspěvekNapsal: sob pro 13, 2008 20:12
od rudo.
Laďuša, mohol si mi urobiť radosť a dať autora mňa, no nie? Či si myslíš, že si to nezaslúžim? Laďuša, Laďuša, mladá duša.

[ Komentář přidal: Laďuša: ne prosinec 14, 2008 00:04 ]
Bohužel, líp jsem to nezvlád :oops: . Za odměnu tě odpustim ty dva příspěvky za sebou ;)

PříspěvekNapsal: sob pro 13, 2008 20:14
od rudo.

PříspěvekNapsal: čtv říj 15, 2009 12:36
od Petr HC
Přeložil jsem z RJ (Chiptuner.ru) názvy parametrů motoru 2112 s ŘJ MP7.0XX, odměřil na svém vozu (již na začátku provozu a pak po cca 22000 km) a tabulku dávám "všanc" . Všiměte si např.vlivu zapnutí světel na parametry motoru a dalších závislostí. Tímto lze velice snadno odhalit činnost/nečinnost některých čidel nebo akčních členů . Doporučuji zařadit do FAQ tabulek pro řadu 211x .
Pozn.: v originále jsou doporučené hpdnoty parametrů i pro jiné ŘJ.
Příloha:

[ Komentář přidal: Hurikán: čt říjen 15, 2009 14:53 ]
Doplněno do FAQ. ;) Zde.
EDIT pro Hurikána: ještě prosím doplň pod tu tabulku v FAQ, že u parametrů začínajících velkými písmeny nemám stoprocentní jistotu správnosti překladu. Už jsem se tu pokoušel o spolupráci s prerfektními angličtináři (ruštináři), ale zatím se nikdo v této věci s úspěchem neangažoval.

PříspěvekNapsal: stř říj 28, 2009 11:21
od Petr HC
To Hurikán . Diky za pochvalu v FAQ - opravdu to nebylo hotovo ihned. Ale mám ještě prosbu, resp dvě. Tu poznámku EDIT prosím do FAQ a pokud by se mezi námi Ladisty našel angličtinář - technik zaměřený na automobilovou diagnostiku nebo alespoň někdo s dobrými znalostmi níže uvedeného, byl bych velice vděčen za pomoc pro nás všechny majitele řady 211x. Marně jsem se pokoušel sehnat někoho, kdo by přeložil několik vět z ruského originálu pgm ICD do češtiny, včetně odborníků spolupracujících na diagnostice s fou Škoda. V příloze uvádím texty vč. průvodního dopisu firmě IHR-TECH, která mi bohužel ani neodpověděla.

ROZMERY A DÁTA RADY 211x

PříspěvekNapsal: pát lis 20, 2009 00:57
od DJW
Narazil som na túto výbornú stránku s nákresmi a mierami všetkého možného..

http://avto-vaz.info/class5/vaz2110_2111_2112/

PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2009 10:51
od Petr HC
To DJW a ostatní – při volání uvedeného odkazu mi vždy „klekne“ počítač – co dělám špatně ?
To Hurikán – přihodím další „trošku do mlýna“ FAQ .:

Čidlo teploty chladící kapaliny
Toto čidlo je negativní teplotně závislý odpor - termistor NTC a jeho charakteristika je nelineární - přibližně hyperbolická. Pokud není v pořádku, není ŘJ správně informována o teplotě chladiva , což může mít mimo jiné za následek nesprávné složení palivové směsi a tím zvýšenou spotřebu . Závada bývá obvykle hlášena CHE a ŘJ přechází do nouzového režimu. Provést kontrolu je poměrně jednoduché. Odpojíme dvoupólový konektor čidla (čidlo s jednopólovým konektorem slouží pouze pro palubní teploměr) a zapojíme zde ohmmetr . Odpor termistoru musí odpovídat údajům z přiložené tabulky a grafu – při zběžné kontrole se řídíme údajem palubního (málo přesného) teploměru (zkusíme alespoň při třech různých teplotách) . Přesnou kontrolu můžeme provést po vyšroubování čidla (musí se odpustit část chladící kapaliny) , ponořením měřící sondy čidla do vody ( neměla by se dostat do konektoru) spolu s přesným teploměrem a ohříváním (chlazením) v rozsahu 0 – 100 st.C za současného měření odporu NTC ohmmetrem viz tabulka a graf . Při zpětné montáži do motoru utahujeme čidlo momentem 9 – 15 Nm . Po výměně vadného čidla je nutno vymazat paměť chyb, vč. výmazu nouzového režimu ŘJ – rusky obučenije (tak jako v jiných případech záměn čidel - odpojením aku na několik minut - jinak to trvá desítky km, než se ŘJ "obučí" novým podmínkám).

PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2009 11:25
od Hurikán
Petr HC píše:při volání uvedeného odkazu mi vždy „klekne“ počítač – co dělám špatně ?

Nevím. Mě to funguje normálně. Asi je Tvůj PC "alergický" na nějakou část HaTMatiLky dané stránky. :D


Jinak dík za další příspěvek do FAQ sekce. ;) Vy nás ale zásobujete pane Karfík. :D :D

PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 18:16
od jjenik
mě to taky nejde hned jak nastartuju ak my teploměr naskočí na 90 stupńů a porát se tam drží a konrolka check mi svítí porát protože porát něco nejde.