Do verejne casti knihovny klubu pribyl PDF dokument s prehlednymi obrazy konstrukce vozu VAZ 2110, 2111 a 2112.
http://www.ladaklub.com/www/knihovna.php
http://www.ladaklub.com/www/manualy/obr ... 1_2112.pdf
dokument pro vas sehnal FOMA. sehnal ho uz pred par mesici, bohuzel moje lemplovstvi vedlo k tomu, ze ho na web davam az nyni.
Lada 2110, 2111, 2112 v obrazech
Moderátor: Moderátoři
Lada 2110, 2111, 2112 v obrazech
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Nějak se nám to zde "nemnoží" tak alespoň malý příspěveček z vlastní tvorby. Odměřil jsem pilový diagram řazení na 2112 16V - samozřejmě s chybou tachometru a dávám ho k dispozici.
Viz příloha.
Viz příloha.
- Přílohy
-
- razeni1.xls
- (31.5 KiB) Staženo 443 x
zelvotron píše: ... neměla by rychlost být spíš na vodorovný ose? ]
Jde o to, co chceš grafem vyjádřit. U toho W353 jde o optimalizaci otáčky/nejrychlejší dosažení maximálky a na to jsem si s 2112 netroufal (nejvíc jsem jel na 4ku 170, pak mi pud sebezáchovy sundal nohu z plynu). Tak jsem vyjádřil teoretický rozsah rychlosti a otáček v závislosti na jednotlivých převodových stupních.
Domnívám se, že to byl docela rámus.Petr HC píše:nejvíc jsem jel na 4ku 170, pak mi pud sebezáchovy sundal nohu z plynu
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch