2 Aron:
ja potkal v Kazachstanu dost novou nivu - vzadu tlumice u kol a mela obyc karbec a normalne podtlakove LPG, to jsem cumel, ABS jsem nezkoumal, ale pochybuji, ze ho mela, kdyz nemela RJ motoru
. Tak doufam, ze taky bude slouzit, ale tech 90tis.km budu uz mit, ze mohla tak dlouho fungovat s tim napinakem nechapu, s tim novym to je tichounky krasne po nastartovani kdykoliv, jak koleguv travel. Zatekani u spolujezdce budu muset vyresit. Co jsi mel s nabojem? ja neco podobneho kdysi resil u rapida a porad jsem chtel, aby mi kamos vyvazil kola a on, ze to je OK, pak jsem vymenil naboj a uz to bylo OK.
Jj, loziska mam kuzelikova, ale nikam netahne pri brzdeni, brzdy funguji pekne, jen to ABS mi dalo, byl tam zasah kutila z autorizaku, psal jsem tady o tom nekde v elektrice, ale ted uz funguje dobre. Jeste se chci zeptat jestli jsi opravdu menil naplne v poloosach po 50tis.km? Nekolikrat jsem tady o tom cetl, ale ja to v servisnim planu nemam a nevidel jsem, ze by to bylo u nejakyho auta predepsany. Nivam zdar.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet