Změny a novinky 21214 Niva 2010-2011

Moderátor: Moderátoři

Změny a novinky 21214 Niva 2010-2011

Příspěvekod Pančocha » pát črc 15, 2011 11:01

Dávám k dispozici co je nového u Nivy od modelu 2010 <
Přílohy
Niva M zmeny 2010.pdf
Modernizovaná Niíva
(3.95 MiB) 1137 krát
Pančocha
 
Příspěvky: 5
Registrován: čtv črc 07, 2011 11:55
Bydliště: Holešov

Re: Změny a novinky 21214 Niva 2010-2011

Příspěvekod Kolben » sob lis 13, 2021 17:29

Zdravím, neměl by to někdo? Neuděl by reupload?
Lada Niva, r.v. 2000, 1.7 SPi, aktuálně v přestavbě
Kolben
 
Příspěvky: 136
Registrován: pát říj 14, 2011 12:04
Bydliště: Střední Čechy, okr. Benešov

Re: Změny a novinky 21214 Niva 2010-2011

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » sob čer 24, 2023 12:51

nascanoval bych navod pro euro 5, jestli tady teda uz nekde neni
Přílohy
354193473_801889537973669_1105461409200631168_n.jpg
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 812
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: Změny a novinky 21214 Niva 2010-2011

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » úte zář 19, 2023 08:19

2 Pančocha:
2 Kolben:
docela bych ho take uvital... myslel jsem, ze jsem si ho kdysi stahoval, ale nikde nemohu najit :/

Ja na 2013 mam ABS, bezlankovy plyn, jine uchyceni zadnich tlumicu (u kola), platle spodnich kosti uz nejsou nastavitelne, ale pevne privarene v karoserii. Je jina pristrojovka s 2 displeji (celkove a denni kilometry, na druhem prepinatelne napeti, teplota a hodiny), posilovac rizeni mely uz predchozi modely, pak jeste stoji za zminku lepsi nektere plasty v interieru. Palivovy filtr jiz neni umisten pod rezervou, ale podle me ne moc vhodne na podvozku, nad vyfukem... Predni brzdy jiz nemaji 2 okruhy na kazde strane, ale ke kazdemu brzdici jde pouze jedna hadicka, do zadu jdou trubicky 2, ne jako treba u jimny ABS, ktery ma pouze jednu dozadu. Jimny asi z principu nebude mit EBV, to niva ma.

Nemam homokineticke kardany (mozna si je nekdo nekdy vymenil...) ani jsem nemel dynamicky tlumic vibraci prevodovky, ten uz jsem si namontoval. O homo kardanech trochu uvazuji, na delsi cesty by to mohlo zvysit komfort.
Zatim nevim, jaka mam predni loziska, jestli stale kuzelik nebo uz kulickova.
Predni diferencial mam zavesen stale na motoru. Ten casem prijde predelat na nove zaveseni - na napravnici.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 812
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: Změny a novinky 21214 Niva 2010-2011

Příspěvekod Aron » sob zář 23, 2023 05:08

Jardo já měl od nova Nivu 2013 kupovanou v listopadu a tehdy to byla první várka,která přišla s denním svícením z fabriky,ale při blikání denní normálně svítilo,teď mám r.v.2021 a tam už zhasíná.Ložiska budeš mít nejspíš kuželová ty dvuřadá na tom byly standartně myslím až 2015-2016 a poznáš to podle brzd kotouče ta dvouřadá už mají kotouč před nábojem,takže kotouče sundáš bez demontáže náboje.A homo kardany doporučuji na silnici daleko konfortnější,ale co životnost v terénu to nevím,protože nejezdím úplně harrd coore off.Máš pěkný kousek tak ať slouží k tvé spokojenosti a Nivám zdar.
Aron
 
Příspěvky: 69
Registrován: úte led 14, 2014 18:00
Bydliště: Vysočina


Zpět na Manuály a schémata

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků