Stránka 1 z 1

výfuk

PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2014 18:01
od Fišer Jiří
Tak ten můj je též u konce s dechem a vydržel stejně jako klukům s Priorama,3,5roku(60000km).Trošku málo né? :( A rozpadl se též na stejném místě ve sváru mezi trubkou a tlumičem.Stál mě origo 2580Kč,neorigo stojí 1250Kč.Už teď,ale přemejšlím,jak ono kritické místo ošetřit,vždyť je to ostuda,aby vydžel tak málo!Jinak plášť vypadá zachovale,ale ty sváry by Ivani mohli dělat kvalitněji!!!
Jinak výměna proběhla bez problémů,šrouby svorky šly povolit celkem dobře,vše pasuje,jen mezi spojema mi to nepatrně utíká,když zacpu výfuk.on je tam takový kroužek do kónusu,tak už si to asi tak nesedlo,tak přemejšlím jestli jsem ho neměl vymáznout trošku tmelem :?:

Re: výfuk

PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2014 19:33
od Majo
tmel rozhodne neuskodi, ale chce to kvalitny(wurth alebo proste nieco necinske).
Ja som ako nudzovku kupil neorigo, kym sa mi chcelo ist do madarska dat si spravit na mieru a vydrzal hmm 2-3tyzdne? Potom som ho hodil do srotu lebo dunel a vyzeral horsie, nez ten upadnuty. A to fakt neprehanam, ten upadnuty som zvaril a mam ho na chevy....
A na vonkajsok je najlepsie nasopovanie hlinikom, potom vyhrdzavie jedine ak zvnutra.

Re: výfuk

PříspěvekNapsal: sob dub 05, 2014 10:41
od zelvotron
Takže zadní díl? No to je klasika desítkovej ne, to dýl nevydrží obvykle, ten spoj nikdy pořádně nesedí musí to tam trošku oreznout aby to neutíkalo, nebo ten tmel, v tom spoji už není vysoká teplota tak do 150 - 200°C takže netřeba to hrotit.

Re: výfuk

PříspěvekNapsal: sob dub 05, 2014 13:25
od Petr HC
Po opravě (záplata zespod u konce) před 4 mi lety jsem vyvrtal před každou přepážkou a na konci zadního tlumiče 2112 dírku přůměr 3 mm. Po krátké trase je vždy pod vozem několil "loužiček", ale tlumič stále již celkem 9 let drží. Před STK pro jistotu dírky "máznu" epoxidem a "přefouknu" hliníkovým sprejem.