Stránka 1 z 1

Koroze Granta

PříspěvekNapsal: ned pro 06, 2015 18:52
od zelvotron
Vše při starém :mrgreen:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Koroze Granta

PříspěvekNapsal: ned pro 06, 2015 19:13
od Křečík Barbuška
8)

Re: Koroze Granta

PříspěvekNapsal: ned pro 06, 2015 19:36
od Mičun
Když sem doporučoval/doporučuji počkat na provozní zkušenosti, byl sem označen za zpátečníka... :P :P
A to platí pro všechny modely, nejen Grantu...

Re: Koroze Granta

PříspěvekNapsal: pát zář 09, 2016 18:42
od Liftback
Granta Liftback, predná časť podbehov, ako sami majitelia priznávajú kvalita ciest tiež prispieva k tomu aby sa na obité predné časti podbehov prilepila hrdza. Dodatočne a opakovane ešte pred koncom záruky si ich dávajú prestriekavať a ošetriť.

Re: Koroze Granta

PříspěvekNapsal: pát zář 09, 2016 21:34
od Cory
To uz je moc,to tam uz radsej mohli nechat plastovy prah ako ma priora.

Re: Koroze Granta

PříspěvekNapsal: ned zář 11, 2016 15:50
od Liftback
Tak buď šetria na kvalitnom nástreku alebo majú na cestách veľké šutre :)
Ale rozhodne sa posnažím dotrepať na podbeh aspoň priehľadnú fóliu alebo dodatočný prestrek lakom, trojvrstva by mohla stačiť.

Re: Koroze Granta

PříspěvekNapsal: ned zář 11, 2016 16:44
od Cory
Nejde o mnozstvo vrstiev ale o tvrdost laku. Napr. Priora ma tvrdy lak a na kapote to vidno. Ale taka kalina ma lak maksi a tym padom odolnejsi (robila sa na novsej linke)

Re: Koroze Granta

PříspěvekNapsal: pon zář 12, 2016 17:04
od zelvotron
Nevím ale na tyhle pohádky o nový lince už moc nevěřím, hnije to všechno pořád stejně jak desítka. :( Do roku 2002 ale aspoň dělali ty prahy a spodky dveří nastříkaný "tlumexem". pak už to šlo z kopce nafurt :mrgreen: