Moje Kalina má zatím prahy dobrý, i když jsou už na dvou místech odrbaný od heveru. Problém mám s výfukem, protože soudruzi dali na přírubu nízký matky na štefty, takže štefty jsem samozřejmě až na jeden utrhnul - nad matkou totálně na šrot.
Zdá se, že někdy je lepší, aby ten olej někde camtal
Matky i štefty mám nasyslený, dneska jsem koupil kobaltový vrtáky, tak snad příští víkend ... jeden šroub to zatím udrží, jen se trochu bojím o těsnění, nerad bych ho upálil ... to nový nemám.
Objímka spojující dlouhej a koncovej díl je taky na šrot - už mi přišla nová, chtěl jsem nasyslit 2, ale poslali mi dvě půlky a naúčtovali jako 2, to si s CS AutoLada ještě vyřídim ...
Střihl se mi ten dlouhej díl pod objímkou, protože mi praskla jedna guma, na který vejfuk visí a jak to vibrovalo ... koncovej díl tam má vymačkanou drážku, ale ustál to ... jinak koncovej díl přežije nejvejš zimu, podle mě. Tj. nějakých 80 tisíc km.
Rezne pod šroubama, kde je chycená kapota,
Reznou misky pružin,
Rezne blok motoru zepředu,
Rezne pod šroubkem LP blatníku na A sloupku.
Reznou pozinkovaný krycí plechy pod motorem a pod nádrží.
Reznou všelijaký stabilizátory na podvozku
Podotýkám, že za 3 roky a měsíc nikdy nebyla v myčce, tj. žádnej vosk na podvozku, ani mytí.
Čeká jí první antikorozní zásah, už jsem poskupoval nějaký pixly, resp. v tejdnu přijdou.
Na krycí plechy zkusím kladívkovej alkyton s patřičným podkladem,
Na misky prdim (nebo že bych to zkusil taky?)
Kapotu asi jen sundám, přebrousím postižená místa a přetmelim, přetřu základovkou a stříknu takovým černým sprejem, co tam mám - na krytech kotoučů 2101 vydržel bez skvrnky asi 3 roky doteď. Mooožná si dám tu práci a najdu nějakou červenou
. Než to sešroubuju zpátky, máznu to vazelínou.
Blok asi jenom omastim a co půjde uloupnout, uloupnu
Příští víkend to jistí ...
Fotky zde:
http://picasaweb.google.com/dmatej79/Beruska
- další rozborku výfuku budu možná už i fotit ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).