Stránka 1 z 3

Koroze

PříspěvekNapsal: pát kvě 14, 2010 12:28
od zelvotron
Tak co, uuužžžž?

Re: Koroze

PříspěvekNapsal: pát kvě 14, 2010 17:56
od plavec
zelvotron píše:Tak co, uuužžžž?

I kdeže, kuš!
Vždyť jsou to poměrně nový auta, tak to nebude taková hrůza, ne? :)

PříspěvekNapsal: pát kvě 14, 2010 18:38
od paves
az se k tomu dokopu tak budou fota :wink:
edit: fota koroze na kaline :lol:

PříspěvekNapsal: pát kvě 14, 2010 18:39
od Hurikán
A čeho? Snad ne koroze? :koko: :mrgreen: :D

PříspěvekNapsal: pát kvě 14, 2010 20:26
od zelvotron
paves píše:az se k tomu dokopu tak budou fota :wink:


Tomu říkám slovo do pranice, doufám, že karoserie, orezlej vejfuk, náprava nebo stěrač se samozřejmě nepočítá.

PříspěvekNapsal: pát kvě 14, 2010 21:02
od plavec
Jo jasně, už to maj na prah jako někteří s těmi prehistorickými krabicemi :mrgreen: A ne že m teď zbijete!

PříspěvekNapsal: sob kvě 15, 2010 10:18
od paves
zelvotron píše:
paves píše:az se k tomu dokopu tak budou fota :wink:


Tomu říkám slovo do pranice, doufám, že karoserie, orezlej vejfuk, náprava nebo stěrač se samozřejmě nepočítá.

vejfuk ok, sterace ok, naprava ok. ale proc by se nemela pocitat karoserie ktera nebyla poskrabana a nebo bourana/opravovava to nechapu. nebo je normalni ze auto po trech letech rezne?

PříspěvekNapsal: sob kvě 15, 2010 10:29
od Chester
paves píše:ale proc by se nemela pocitat karoserie

myslel to spíš takhle: Tomu říkám slovo do pranice, doufám že karoserie. Orezlej vejfuk, náprava nebo stěrač se samozřejmě nepočítá.

PříspěvekNapsal: sob kvě 15, 2010 11:37
od zelvotron
Jo, Chesterova verze s rozdělením do dvou vět je asi srozumitelnější. Kastle se samozřejmě počítá a o ní mě jde, tak kde to hlodá, přední kapota, nebo přeplátovaný spoje plechů, či místa kde je ke kastli připevněnej nějakej plast, kterej ošoupe lak?

PříspěvekNapsal: sob kvě 15, 2010 23:06
od Maysner
nevim jak u kalin, ale znam dve priory, kde ta predni kapota bude brzo dost rezava :lol: :twisted:

PříspěvekNapsal: ned kvě 16, 2010 09:51
od Tommel
Maysner píše:kde ta predni kapota bude brzo dost rezava


zas tak moc zničena neni :roll: 8)

PříspěvekNapsal: ned kvě 16, 2010 09:52
od Maysner
Tommel píše:
Maysner píše:kde ta predni kapota bude brzo dost rezava


zas tak moc zničena neni :roll: 8)


jeste jednu zimu ...... :twisted:

PříspěvekNapsal: ned kvě 16, 2010 09:53
od Tommel
njn na kapotu by to chtělo ten plast a nebo radši kuži :twisted: pak by tak zničena nebyla :cry:

PříspěvekNapsal: stř čer 16, 2010 18:00
od zelvotron
paves píše:az se k tomu dokopu tak budou fota :wink:
edit: fota koroze na kaline :lol:


už fotíš, už fotíš? ;)

PříspěvekNapsal: sob čer 19, 2010 19:05
od dmatej
Moje Kalina má zatím prahy dobrý, i když jsou už na dvou místech odrbaný od heveru. Problém mám s výfukem, protože soudruzi dali na přírubu nízký matky na štefty, takže štefty jsem samozřejmě až na jeden utrhnul - nad matkou totálně na šrot.
Zdá se, že někdy je lepší, aby ten olej někde camtal :D

Matky i štefty mám nasyslený, dneska jsem koupil kobaltový vrtáky, tak snad příští víkend ... jeden šroub to zatím udrží, jen se trochu bojím o těsnění, nerad bych ho upálil ... to nový nemám.

Objímka spojující dlouhej a koncovej díl je taky na šrot - už mi přišla nová, chtěl jsem nasyslit 2, ale poslali mi dvě půlky a naúčtovali jako 2, to si s CS AutoLada ještě vyřídim ... :-(

Střihl se mi ten dlouhej díl pod objímkou, protože mi praskla jedna guma, na který vejfuk visí a jak to vibrovalo ... koncovej díl tam má vymačkanou drážku, ale ustál to ... jinak koncovej díl přežije nejvejš zimu, podle mě. Tj. nějakých 80 tisíc km.

Rezne pod šroubama, kde je chycená kapota,
Reznou misky pružin,
Rezne blok motoru zepředu,
Rezne pod šroubkem LP blatníku na A sloupku.
Reznou pozinkovaný krycí plechy pod motorem a pod nádrží.
Reznou všelijaký stabilizátory na podvozku

Podotýkám, že za 3 roky a měsíc nikdy nebyla v myčce, tj. žádnej vosk na podvozku, ani mytí.

Čeká jí první antikorozní zásah, už jsem poskupoval nějaký pixly, resp. v tejdnu přijdou.

Na krycí plechy zkusím kladívkovej alkyton s patřičným podkladem,
Na misky prdim (nebo že bych to zkusil taky?)
Kapotu asi jen sundám, přebrousím postižená místa a přetmelim, přetřu základovkou a stříknu takovým černým sprejem, co tam mám - na krytech kotoučů 2101 vydržel bez skvrnky asi 3 roky doteď. Mooožná si dám tu práci a najdu nějakou červenou :) . Než to sešroubuju zpátky, máznu to vazelínou.
Blok asi jenom omastim a co půjde uloupnout, uloupnu :D

Příští víkend to jistí ...
Fotky zde: http://picasaweb.google.com/dmatej79/Beruska
- další rozborku výfuku budu možná už i fotit ...