Koroze

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod zelvotron » čtv lis 20, 2008 09:35

Tu nádobku měnil Raduz, a myslím, že za ní dal něco kolem pětistovky a hlavně už dostal plastovou. (jinak když jsem sundaval levej buben, tak sem z ní trošku oloupal bahno a od tý doby mě krapet z podběhu smrdí benzín, taky jí asi budu vyměnit :oops: )

Jo spoje plechů s tím mám taky problém, ale co s tím, jak jsou přeplátovaný a mezi tím to rezne, maximálně ty hrany nastříkat resistinem nebo voskem, ale k příčině se to stejně nedostane...

Nulašestka: Ta nádobka má cosi do činění s expanzí, záchytem a kondenzací benzínových par, ale blíž jak ten systém funguje ti nepovím.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Chester » čtv lis 20, 2008 10:21

no tato je ještě krásná na té naší chyběl prakticky celej vršek
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Uživatelský avatar
Chester
 
Příspěvky: 849
Registrován: čtv dub 24, 2008 12:19
Bydliště: Chotěboř

Příspěvekod Petr HC » čtv lis 20, 2008 10:33

zelvotron píše: Ta nádobka má cosi do činění s expanzí, záchytem a kondenzací benzínových par, ale blíž jak ten systém funguje ti nepovím.

Pro info přikládám překlad části ruské dokumentace :
K systému vstřikování paliva patří systém kondenzace par paliva .Ten sestává z absorberu umístěného v motorovém prostoru , ventilů a propojovacích potrubí . Páry paliva z nádrže částečně kondenzují v separátoru , odkud se kondenzát vrací do nádrže . Další páry procházejí přes gravitační a zpětný (dvoucestný) ventil Gravitační ventil zabraňuje průtoku paliva při převrácení vozu , zpětný ventil brání nadměrnému zvýšení nebo snížení tlaku v nádrži .
Páry paliva se dále dostanou do absorberu , kde jsou pohlceny aktivním uhlím . Druhý výstup absorberu je propojen hadicí se sacím potrubím a třetí s atmosférou . Při vypnutém motoru je výstup do atmosféry uzavřen. Při chodu mototru systém vstřikování přivádí na ventil impulzy s frekvencí 16 Hz ??? . Ventil propojí cestu atmosféra - separátor – sací potrubí a dochází k regeneraci aktivního uhlí . Délka impulzů je úměrná podtlaku v sacím potrubí . U vstřikovacích systémů bez zpětné vazby se toto řeší separátorem s dvoucestným ventilem .
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod Teepee » čtv lis 20, 2008 11:28

Takže je to?:
Petr HC píše: Páry paliva z nádrže částečně kondenzují v separátoru, odkud se kondenzát vrací do nádrže

Copak se asi stane, když to dospěje do takového stavu, jak je popisováno výše? Benzín nesmrdí?
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
 
Příspěvky: 4258
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ

Příspěvekod žež » čtv lis 20, 2008 13:28

Došla mi nová nádobka separátoru a je už plastová :!: :!: :!: Konec koroze :D


Až někdo seženete ty zadní plastový podběhy tak dejte vědět.
DÍK
Přílohy
DSC00035.JPG
DSC00032.JPG
žež
 
Příspěvky: 214
Registrován: úte čer 17, 2008 20:39
Bydliště: Křtiny

Příspěvekod honzat » stř lis 26, 2008 22:30

Dneska jsem tak ze zvědavosti koukl pod auto a co nevidím-plech pod katalyzátorem je prožraný korozí na několika místech. Po 24 000 km a po 34 měs. stáří aota.
honzat
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvekod zelvotron » čtv lis 27, 2008 12:03

žež: a vyšla tedy na těch jedenáct stovek?

honzat: nic zvláštního, tohle je fotka 3 letech
Obrázek
jinak se to vyřešilo samo, protože to upadlo :P
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod martina » čtv lis 27, 2008 14:37

hm, zvláštní, náš katalyzátor vypadal z venku dosti zachovale. úplně sem si říkala, že snad ani nejni možný, že je vysypanej, když je takovej hezkej :-) jinak měl něco přes 3 roky a asi 65 tkm. vyfotit mě to nenapadlo...
m.
martina
 
Příspěvky: 86
Registrován: stř čer 02, 2004 12:28
Bydliště: praha

Příspěvekod zelvotron » čtv lis 27, 2008 15:05

Martino, kde ten kat skončil? ;) Že bych si ten plech když tak vzal.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod martina » pát lis 28, 2008 15:05

na mělníce, na mělníce.....taky jsem chvíli uvažovala o tom pro jeho zachovalost ho vyklepat a založit na horší časy. no, nakonec z toho sešlo.

příště všechny měněné součástky beru domů a rozesílám po ladaforu :-)
(teda jen doufám, že to nebude hned tak)
m.
martina
 
Příspěvky: 86
Registrován: stř čer 02, 2004 12:28
Bydliště: praha

Příspěvekod honzat » pát lis 28, 2008 19:08

Jak je tam ten plech přidělaný? Ještě mi nejspíš odchází plynové vzpěry pátých dveří. Délkově tam budou pasovat z fabie combi, akorát nevím to uchycení-jestli je to u Lady jen nacvaknutý nebo je to celý i čepem jedna součást. Nevím kolik stojí original na Ladu, ale na fabku jsou od 150 Kč.
honzat
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvekod tavri » pát lis 28, 2008 19:37

Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod žež » ned lis 30, 2008 21:28

zelvotron píše:žež: a vyšla tedy na těch jedenáct stovek?

Nádoba separátoru 1020 a držák separátoru 210.
Nádoba tam sedla jako ulitá akorát měla jeden vývod tenčí na připojení hadičky. Tak jsem dával hadičku s menším průměrem.
Ale jinak vše ok 8)
žež
 
Příspěvky: 214
Registrován: úte čer 17, 2008 20:39
Bydliště: Křtiny

Příspěvekod tavri » čtv úno 12, 2009 18:24

Letošní zima je pěkně nasolená... jsou chycené zadní podběhy, prahy, trochu všechny dveře...
...kde že je ten pozink?
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Koroze a separátor

Příspěvekod plavec » pát úno 13, 2009 08:54

Prahy nemám nejhorší ale podběhy a dveře jsou horší.Blatníky- víc zadní přetírám barvou na podvozky pořád dokola.Nejhorší je ten konec prahu u zadních dveří v místech mezi dolním rohem dveří a blatníkem jak je ten prolis, tam pokaždý asi odletí kamínek a tu barvu vezme sebou tidíž to tam rezne a přetíráno nesčetněkrát hlavně v zimě. :|

Jo a ten separátor mám taky z plastu. :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

PředchozíDalší

Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků