Problém s ventilací/topením

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod mirozv » ned bře 27, 2011 06:45

Našiel som toto: ИНСТРУКЦИЯ ПО ПОИСКУ НЕИСПРАВНОСТЕЙ САУО možno to pomôže pri hľadaní problémov.
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvekod zelvotron » ned bře 27, 2011 07:37

Hurikán: Google translate, byl jsem línej to přepisovat sám. Ovšem funkci "poslech" mají dobrou.

http://translate.google.com/#ru|ru|%D0%A1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D1%8B%20%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%A3%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F%20%D0%9E%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BC
Naposledy upravil zelvotron dne pát dub 15, 2011 08:25, celkově upraveno 2
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod JmJ » čtv dub 14, 2011 20:21

Tak a uz je to tu ;-) Nevim, jestli je to bug nebo feature, ale radeji bych, kdyby to byl bug ;-)

pokud pouziju talicko "vyvolani kruhoveho objezdu", tedy vnitrni cirkulace vzduchu, tak bych cekal, ze pri rychlosti ventilatoru "0" mi nebude ani pri jizde po dalnici foukat luft z zadneho vydechu ventilace. je tak?

takze chladny vzduch foukajici ze stredu ofuku celniho skla bych povazoval za chybu.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod zelvotron » čtv dub 14, 2011 20:47

Jsou různý druhy topení, přičemž je možný, že vozidlo bylo zkompletovaný s topením bez vnitřní cirkulace, ale s nezapojeným tlačítkem. Především ročník 2002 ±.

Otevři haubnu, koukni jestli ze sacího potrubí zezadu vede bílá hadička s podtlakem do elektropneuventilu připevněnýho na koberci na příčce a odtud k levý (z pohledu zepředu) straně auta a mizí za kobercem.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod JmJ » čtv dub 14, 2011 20:55

zelvotron píše:Jsou různý druhy topení, přičemž je možný, že vozidlo bylo zkompletovaný s topením bez vnitřní cirkulace, ale s nezapojeným tlačítkem. Především ročník 2002 ±.

Otevři haubnu, koukni jestli ze sacího potrubí zezadu vede bílá hadička s podtlakem do elektropneuventilu připevněnýho na koberci na příčce a odtud k levý (z pohledu zepředu) straně auta a mizí za kobercem.


to se jiste podivat muzu, ale dodam jeste jednu vec. kdyz to tlacitko zmacknu, tak se uvnitr neco slysitelne pohne. zvlast pri vypnuti vnitrni cirkulace (vypnuti zapalovani) se slysitelne neco zavre/otevre.

on ten problem je totiz celkove takovy, ze vlastne nevim, jak vypnout ofuk celniho skla. i kdyz je zapnuty ofuk treba na nohy, tak jde chladnu vzduch na okno a to tesne pri stredu okna. v malych rychlostech je to celkem fuk, ale na dalnici mam z toho pomalu jecny zrno ;-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod zelvotron » pát dub 15, 2011 07:08

V tom případě, že to cvaká tak ta cirkulace asi bude, pro jistotu ale koukni jak sem psal. Ty máš rok 2000 - 2001? Tam se ještě vyskytovala.

To co píšeš je vlastnost, nikdy se zbývající ofuky neuzavřou na 100%, jestli ti to dělá hůř než u jiných přes počítač těžko říct, je možný že ti ty klapky hůř těsní, je tam tuším molitan, nebo se dozavírají míň, ty klapky jsou za středovými ofuky, stačí sundat z páčky ten plastovej špuntík na konci a mřížka s ofuky je jen nakliknutá.

Další možnost je, že nedozavírá klapka cirkulace, ovládaná podtlakem, leze se k ní z motoru, demontáž stěračů, plastu pod sklem, koberce a asi jednoho nebo dvou krytů na topení. Např. když vypadne z táhla od pneupístu, tak zůstane otavřená a pak fouká do schránky spolujezdce studenej vzduch.

Spolehlivý zamezení vstupu vzduchu do auta je pylovej filtr, potom bez větráku do auta opravdu témeř nic nejde ani při 130, ale mám takový tušení, že kombinace pylovýho filtru s topením s cirkulací není možná.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod JmJ » pát dub 15, 2011 08:24

Foma ma za ukol provest testy dnes cestou po highwayi #1, tak uvidim, s cim pride. Kdyz tomu nic nepomuze, tak tam narvu hadr a po prdeli.

Ze klapky nebudou testni 100% to chapu, ale tohle je fakt moc. navic jak sem psal, ten vzduch je studeny i kdyz je zaple topeni, coz neni nic extra. Study vitr do ksichtu, to uz muzu rovnou jezdit na kole :lol:
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Luděk Musil » pát dub 15, 2011 08:35

JmJ píše:tak tam narvu hadr
A tomu říkám oprava :lol: :lol: :lol: .... obdobně opravili kolegovi jeho starou Š120 které pořád svítila kontrolka mazaní (vyndali žárovičku :idea: ). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Petr HC » pát dub 15, 2011 13:54

Luděk Musil píše:
JmJ píše:tak tam narvu hadr
A tomu říkám oprava :lol: :lol: :lol: .... obdobně opravili kolegovi jeho starou Š120 které pořád svítila kontrolka mazaní (vyndali žárovičku :idea: ). L.

Nic nového - takto pracují i značkové servisy. Mně v jednom takovém vytrhali a zahodili zástěrky zabraňující zatékání do mechanizmů ve dveřích, aby se nemohly dostat pod lanko stahovače okna. A aby "nepadalo" zpětné zrcátko, nacpali pod páčku chuchvalec molitanu.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod plavec » pát dub 15, 2011 16:13

JmJ píše:Kdyz tomu nic nepomuze

Myslím že pomůže. Muj verk to nedělal, takže Ti můžu střelit auto a máš po starostech :mrgreen:

Právě teď mě začíná bavit vyprávění majitelů desítek, kteří si ten zázrak koupili a jsou zděšeni z toho, že to má mouchy a někdy přímo masařky . A že na to nejni servis a další "radovánky" 8) Jooo, halt to, co člověk s desítkou zažije, asi s jiným verkem zažít nemůže :lol:
Jo a to že do přihrádky proudí studenej vzduch přeci není závada, to je klimatizace přihrádky na nápoje. :P
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod mirozv » pát dub 15, 2011 16:41

Predpokladám, že túto stránku máš prelúskanú :) http://www.autoprospect.ru/vaz/2110-zhi ... yacii.html
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvekod FOMA » pát dub 15, 2011 20:02

hm,cenná ilustrácia. :wink:
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod JmJ » pát dub 15, 2011 20:11

Takze jsem mrkl stredovym vydechem na klapky a prvni co sem udelal, byla zmena delky tahla od ovladace k prvni klapce.

Pri puvodni delce se v poloze "na nohy" nezavrel uplne vydech "na okno", kudma pri topeni sel chladnejsi vzduch.

Trochu sem to poladil a zda se to lepsi, sice sem to testoval ve 180 po D1 a zdalo se to ok, ale ukaze az cas.

Puvodne jsem problem zrejme spatne diagnostikoval. Klapka vnitrni cirkulace zjevne pracuje, i kdyz v tech 140 - 180 neni neprodysna ;-).

Dalsi pripadna faze je asi kuchani ze strany motoru.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod mirozv » ned kvě 08, 2011 16:10

zelvotron píše:A já už to vím :-D , záleží jakej máš typ topení a jsu tedy různý možnosti, buď s vnitřní cirkulací a tam filtr nejde, nebo máš novejší bez cirkulace kam filtr taky nejde a nebo máš ještě novější typ bez cirkulace ale s filtrem. Na plastu pod oknem nezáleží.


Zareagujem na trošku starší príspevok. Skôr si myslím, že tie kúrenia bez vnútornrej cirkulácie boli na dva typy filtrov. Do jedného ide papierový napr. Filtron K1141 a v tom druhom je niečo také ako na obr.. Takéto niečo som mal v kúrení. Mam tiež bez vnútornej cirkulácie (LADA 21103 r.v. 2003) Podľa katalógu to má číslo 21120-8122020-00.
Přílohy
filter2.jpg
filter1.jpg
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvekod zelvotron » ned srp 07, 2011 18:18

Obrázek
Obrázek

Tak oba tyhle motorky klapky jsou vzájemně záměnný (maj i stejný konektory), akorát u toho "válečku" je na topení ještě taková destička s páčkou, když se tahle destička vyhodí tak se místo ní dá namontovat přímo na hřídelku klapky ten motorek "černá krabička".

A ten váleček jde vyměnit bez demontáže posilovače brzd, akorát je lepší si vzít šroubovák, kterej je magnetickej, ušetří to spoustu času s hledáním podložky :lol: Nicméně já sem stejně ten váleček měnil za krabičku, takže konzola s posilovačem stejně šla ven.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků