Takže konečně mám auto po kosmetické lakové kůře včetně vyměněných zadních vrat. Sklo jsem nechal přelepit v autosklu a naprostá spokojenost. Ovšem před výměnou zadních vrat varuju nikoliv však odrazuju, ale:
- celková přesnost zpracování dílu O.K dveře po zavěšení sedly jako prdel na hrnec
- co však nesedlo byly otvory pro zámek kufru a hřídel mot. stěračů. Otvor jako takový byl přesný, jenže jej ze spodu okolo otvoru vystužili v dobré víře nabodováním plech.pásku, který ovšem vždy 1-2mm zasahoval do otvoru, takže je nutné jej půlkulatým pilníkem doopracovat. Jde to pěkně jen je to třeba udělat před lakováním což jsem neudělal, protože balík v zabaleném stavu jsem ihned dal lakýrníkovi a při zběžném shlédnutí jsem si toho nevšiml
- a další věc kde soudruzi udělali chybu, je uchycení plynových vzpěr dvěří, které zde prostě není a nejsou předvrtány ani otvory. Nejsmutnější na tom je, že na orig dveřích jsou výstuhy s maticemi nabodovány v kapsách rámu zevnitř pod sklem. Takže po osazení skla se tam již nedstanete. Jsem je tam sice stihnul vložit těsně před zasklením, ale již nijak zaaretovat, takže teď je debil nemůžu nahmatat
Tudíž mně nezbyde nic jiného tam ty držáky vzpěr navařit COčkem a doufat, že to vydrží nebo znovu vyříznout sklo nainstalovat výstuhy držáků a znovu zasklít
Tak se ještě zeptám na váš názor zda li si myslíte, že navaření držáků na rám dveří bude dostatečné a nebo hrozí, že se to bude trhat okolo sváru?
Fotky vložím někdy v týdnu až se z toho zotavím..