Vyhlašuji BOJ "zacvaklíkům"

Moderátor: Moderátoři

Vyhlašuji BOJ "zacvaklíkům"

Příspěvekod Petr HC » stř led 09, 2013 13:55

V tomto tematu přispívejte svými zkušenostmi s demontáží dílů 211x spojených sice "moderním" ale většinou velice obtížně demontovatelným způsobem pomocí "zacvaklíků" (zatím mě nenapadá jiný název - budu používat Z).
Po úspěšné demontáži a opravě topení, kde se mi "povedlo neulomit" žádný Z mi při první jízdě vypadl L boční blinkr. Důvod - při stříkání jej lakýra násilím demontoval, zlomil Z , přilepil zpět vteřiňákem a ten při lehkém přetření hadrem vypadl. Poněvadž se toto může stát komukoli i při výměně žárovky, popíši nejšetrnější způsob demontáže.
Musíte opatrným tlakem ve směru jízdy uvolnit Z (nepružící) blíže dveří, vychýlit blinkr cca 7 mm od karoserie a povolením tlaku a tahem za přední část uvolnit přední Z.
Každý jiný způsob znamená ulomení jednoho ze Z.
Pokud se už tak stane, pomůže ocelový (nejlépe nerez) drát průměru 1 mm, vytvarovaný dle obr. PružinaA.jpg , který buď přilepíme epoxidem s kovovovým prachem za delší "nožičky" k tělesu blinkru nebo pokud tam zůstane dostatečný zbytek předního Z (což je dost pravděpodobné a byl to i můj případ), stačí "nožičky" prostrčit provrtanými otvory v něm a zacvaknout obráceným postupem. Obr.: BlinkrL
Pozn.: ve středním výdechu topení jsou Z při dobrém osvětlení vidět a mají zářez pro uvolnění tenkým šroubovákem.
Přílohy
PružinaA.jpg
BlinkrL.jpg
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron