Stránka 8 z 11

PříspěvekNapsal: sob zář 18, 2010 20:16
od Chester
Petr HC píše:těsnění pod hlavou u Pionýra.

snižoval si kompresní poměr?? :)

PříspěvekNapsal: ned lis 28, 2010 10:53
od jjenik
zdravím mám problém s výfukovým potrubí při mé cestě sem najednou stratil výkon :D motor divně bručel jako by na dva válce nemohl sem auto rozjet skoro na jedničku po té začlo všechno smrdět z jistil sem že mám podsvícenej spodek auta od rozžhavenýho katalizátoru do ruda i další díl byl úplně rudej nevíte někdo čím to je ??
Přemýšlel jsem o tom že by mohli bejt odpálený ventyly ??

PříspěvekNapsal: ned lis 28, 2010 12:26
od Petr HC
jjenik píše:zdravím mám problém s výfukovým potrubí při mé cestě sem najednou stratil výkon :D motor divně bručel jako by na dva válce nemohl sem auto rozjet skoro na jedničku po té začlo všechno smrdět z jistil sem že mám podsvícenej spodek auta od rozžhavenýho katalizátoru do ruda i další díl byl úplně rudej nevíte někdo čím to je ??
Přemýšlel jsem o tom že by mohli bejt odpálený ventyly ??

Ventilům s největší pravděpodobností nic nebude. Nejspíše bych tipoval, že motor šel skutečně na dva válce a palivo, které neshořelo ve válcích , hořelo v katu. Příčina - vadný zapalovací transformátor (cívka), nebo jeho spínací tranzistor. V lepším případě přerušený vodič od ŘJ k tomuto obvodu. Ovšem pokud to trvalo déle, nejspíš to odnesl i kat.

PříspěvekNapsal: ned lis 28, 2010 12:30
od plavec
Když ses ani na 1ku nerozjel, tak to hraje zas na váhu vzduchu, nebo zapalovaí blok, Lambdu či tak něco :( Ale že by kvůli tomu palivo hořelo až ve výfuku ? Co svíčky? Nejni některá v háji? Mě se třeba jedna svíčka dočista rozlomila vejpůl za jízdy.
Ten katalyzátor shořel předpokládám.
EDIT: Tak PetrHC stihl odpovědět dřív a přesnějc.

PříspěvekNapsal: sob pro 04, 2010 12:09
od jjenik
problém přestal tím že se mi proopálil vejfuk motor začal bežet normálně jen ted prdí přes děravej vejfuk dám to na večer na jámu a uvidím co to inak katalizátor vyklepu a dám do něj trubku aby to nedunělo

PříspěvekNapsal: sob pro 04, 2010 19:52
od plavec
jjenik píše:že se mi proopálil vejfuk
vejfuk nebo katalyzátor?

PříspěvekNapsal: pon pro 06, 2010 21:27
od jjenik
tak propálený to nebylo jen jak se propályli gumy co drží střední díl tak se prohnul a mezi katalizátorem a svodam kde to u sebe drží šrouuby se t roztáhlo takře stačilo dát nový gumy a už to má dobrej zvuk jen by mě zajímalo proč to tak zrudlo a po odstavení za dva dnyto šlo zase normálně

PříspěvekNapsal: pon pro 06, 2010 21:40
od plavec
Tipuju, že tam hořelo nespálený palivo.Za jízdy se to takš takš třebas chladilo náporem vzduchu.Ale když si zastavil, tak se to už neuchladilo
Pak to šlo normálně, páč už to shořelo a bylo průchozí.
jsou to jen tipy laika, co se v tom nevyzná.

Re: Výfuk

PříspěvekNapsal: ned pro 16, 2012 15:08
od vodis
Dnes jsem si pomocí záplaty o velikosti asi 5x10 cm nechal COčkem zavařit tři malé dirky v tlumiči výfuku. Budu se snažit ten výfuk udržet co nejdýl, přeci jen je to pořád originál. 9,5 roku a 47000 km.

Re: Výfuk

PříspěvekNapsal: pon pro 17, 2012 07:08
od tavri
Nojo, první výfuk držel přes 7 let, taky jsem ho pospravoval (malá dírka na plášti) a pak mi na dálnici v Rakousku upadnul a v první slovinské vesnici ho u FIATA nechal zavařit. Konkrétně trubka na vstupu do tlumiče. 13 Euro a dva český lahváče. Ještě téhož roku jsem dal raději nový Polmostrów, přesto, že Slovinec to zavařil dobře. Pohliníkovaný Polmostrów pak vydržel 4 roky.

Re: Výfuk

PříspěvekNapsal: pon pro 17, 2012 20:25
od vodis
Taky bych pak šel do Polmostrówa. Přeci jen je za pár peněz a 4 roky už celkem jdou. A nebo koupím na UA až tam pojedu, vůbec nemám představu za kolik tam jsou...

Re: Výfuk

PříspěvekNapsal: úte pro 18, 2012 07:36
od Majo
na UA maju(minimalne) 3 druhy vyfukov, teda aspon na prioru. Najlacnejsie sa vam asi rozpadnu este pri prevoze, pretoze ja som kupil cenovy stred a vydrzalo to neohnite asi pol roka. Netvrdim ze to ide odpadnut, ale vyzera priserne. Takze rozhodne chodte po tom, co vyzera najkvalitnejsie, hoci to uz aj na UA stoji pomerne dost(i ked vzdy menej nez shit v CR/SK). Ja som do toho investovat nechcel lebo som vedel, ze tam aj tak pojde vyfuk MADE IN JANODOB HUNGARY :)

Re: Výfuk

PříspěvekNapsal: úte pro 18, 2012 08:54
od tavri

Re: Výfuk

PříspěvekNapsal: úte pro 18, 2012 14:36
od zelvotron
Díky za tip, jen doufám, že to není ten co mi namontoval Nedbal, ten vypadá že bude rád jestli přežije zimu, na podzim to byly 2 roky...

Re: Výfuk

PříspěvekNapsal: sob úno 16, 2013 15:48
od vodis
Dneska umřel zadní díl, objednán Polmostrow za 645 peněz. Původní vydržel přesně 50000km a skoro 10 let.