Zdravím! Naši Ladu jsme koupili cca před půl rokem. Postupem času začaly přicházet problémy, ale nic s čím bych si já-(šikovný, zručný a krásný řidič Lady)- neporadil
Poslední problém je všam poněkud nad mé síly, jelikož jde o to, že když jsem musel sundat stěrače kvuli demontáži a opravě topení, nepovedlo se mi tam už sterač naproti spolujezdce dostat. Závit prostě zmizel Ale jelikož jsem věděl že je tam našroubovaný, tak jsem ho chtěl pomocí kleští vytičit a např, z ořízlého šroubu tam dát nový, ale svou nadlidskou silou jsem to ulomil a teď už s tím nehnu ani kdybych se pos.... Tak vás, zkušené znalce vozu značky Lada, chci požádat o nějakou tu radu jak bych tam mohl ted stěrač připenvit, tak aby plnil svou funkci a neležel chudák jen v kufru. Předem děkuji za rady Zdravím bažant Usirew
[ Komentář přidal: zelvotron: st duben 20, 2011 21:11 ] Přesunuto do vhodnější sekce.
No tak dneska ráno jedu do práce, prší, zrovna si řikám, no tak ten žigul to není zas až takovej krám a ujedu dalších pár km a lup ho stěrač u řidiče zůstal nahoře.
Buď prasklo táhlo mezi stěračema nebo vypadlo. Co si pamatuju když sme brakovali mechanismus z jednoho sedanu tak je to pěknej opruz vyndat. Tam seto ovšem vyřešilo vyříznutím kusu kastle což nebudu moct aplikovat
JmJ píše:Dal jsem tam pak mechanismus od plavce, ktery mel evidentne zesileny kov v miste kloubu. Snad to stira dodnes...
Heh tak to bude ten z tátovýho auta co ted zkoušel Plavec najít naštěstí má Plavcoj ještě jeden, akorát je divný že mezi tim autem co mám teď a tím z kerýho tys měl ten mechanismus je asi jen 200 aut podle vin, takže v tomhle by měl bejt taky zesílenej, ale stejně se to rozbilo. Tavri to sem si právě taky matně pamatoval žes to kdysi řešil.
Jinak s timhle autem začíná bejt fakt legrace, nejdřív rupne nádobka, pak vyřeším chcípání (kontakt k čerpadlu paliva), začne do toho zatejkat, vyřeším zatejkání (snad, ještě neprověřený veším děštěm - spoj střechy a bočnice - od výroby nedovařenej, nezatřenej tmelem jen pod těsnícím profilem), rozeserou se stěrače.
Takže stěrače vyndaný, bylo vypadlý táhlo z toho plastovýho lůžka u řidiče, ty lůžka byly nějaký šity tvrdý, takže při sundavání těch táhel všechny popraskaly a vypadly z těch táhel, dal sem na to táhla z toho Plavcova mechanismu, protože na něm zas byl strženej závit na čepu stěrače. Celý sem to rozebral a promazal vč. komínků a převodovky motorku, tak snad to bude ok.
Ty lůžka co tam byly, jak sem psal byly z bílýho tvrdýho plastu a děsně křehkýho, ty od Plavce maj lůžka z takovýho hodně houževnatýho zažloutle průhlednýho a sou podle mě na tohle daleko lepší. Ty by moh člověk nandavat a sundávat tisíckrát a nic by se nestalo, ty bílý prdly při prvním pokusu.
Kupodivu ten mechanismus šel vyndat dobře, uvidímě jak pude zpět, ale vypadá že místa je tam relativně dost, co si pamatuju z toho sedanu se to fakt nedalo, ale to byl rok 99 a možná to teda mělo trochu jinou bednu topení, nevim.
No a jinak zábava pokračuje, protože odevřu kapotu a expanzka na suchu, přičemž sem dolejval minulej tejden asi dva centimetry...