Stránka 2 z 2

PříspěvekNapsal: stř bře 15, 2006 17:18
od ARMAN
No nazdar... za 10 minutovou jizdu se to rozlezlo ještě o 15cm :x hlavně jsem si všiml že to jede když projiždim zatačky :( tak vitej nove sklo :roll:

PříspěvekNapsal: stř bře 15, 2006 17:38
od JmJ
ARMAN píše:No nazdar... za 10 minutovou jizdu se to rozlezlo ještě o 15cm :x hlavně jsem si všiml že to jede když projiždim zatačky :( tak vitej nove sklo :roll:


to se proste stane. predni sklo je taky jen predni sklo, neni to neco, co by melo vydrzet na veky veku.

znamemu na Accentu tam vletel sutr, udelal docela malou dirku. bylo to na podzim. v noci sla teplota hodne dolu a rano uz to cestou do prace hodil rovnou do servisu, neb z dirky se stala slusna prasklina.

dodam jeste ze mel k havarijnimu pojisteni i pojisteni na celni sklo. za havarijni da pry cca 6 000 za rok. nove sklo by ho stalo prave tech 6 000 :-)

PříspěvekNapsal: stř bře 15, 2006 18:24
od Acibuk
ted vam povim offtopic pohadku - znamy jezdi z avii trasu praha-olomouc, pravidelne pro feronu. Jednou jel z Prahy a predjizdel ho nejaky rom v tatre 815 plne sutru..Po dalnici, musel jet fakt rychle, protoze znamy z te avky taha maximum. Ozvala se mala rana, ale nic se nestalo.. Prijel do Olomouce, a kdyz sundal dodaky a veci z palubky, kdyz zacal se zdesenim oddelavat neporadek z prihradky,objevil obrovskou prasklinu, ktera se tahla dole skoro pres pul skla... Nejlepsi bylo, ze mel autosklo od koupi auta pojistene a cca mesic predtim ho zrusil, protoze do toho furt vrazel prachy a nikdy se mu nic nestalo.. A kolik tak stoji nove sklo na kamion?:)

PříspěvekNapsal: stř bře 15, 2006 19:32
od skoda120M
prasklina ve skle se da zalepit, ale jen pokud je to v malem meritku, cca 2-3cm....pokud je to vice, tak uz ti to nezalepi...kazdopadne prasklina se ti zvetsuje, pac karoserie samozrejme pracuje-krouti se.....

PříspěvekNapsal: stř bře 15, 2006 19:36
od Ondra 07
skoda120M píše:prasklina ve skle se da zalepit, ale jen pokud je to v malem meritku, cca 2-3cm....pokud je to vice, tak uz ti to nezalepi...kazdopadne prasklina se ti zvetsuje, pac karoserie samozrejme pracuje-krouti se.....

Lepit sklo mi pripada jako peknej bastl...Vzhledem k tomu ze stoji 0-500,-Kc.

PříspěvekNapsal: stř bře 15, 2006 20:11
od Little Red Riding Hood
skoda120M píše:.kazdopadne prasklina se ti zvetsuje, pac karoserie samozrejme pracuje-krouti se.....


chtěl sem taky říct.. :wink:

PříspěvekNapsal: čtv bře 16, 2006 08:39
od Teepee
Acibuk píše:A kolik tak stoji nove sklo na kamion?:)


Nevím kolik na kamion, ale na autobus Mercedes, ten model hledat nebudu, dle slov majitele autodopravy, 70 000Kč.

Na Ford Sierra stojí čelní sklo cca 3 500Kč, cca 1500Kč práce (je lepené) a k tomu tzv. Bauset cca 500Kč. Platil jsem 5 500Kč, od té doby ho mám připojištěné. Popravdě, Sierra mě s tímhle dost překvapila, na druhou stranu měla možná proč.

Lepení skla mám pocit je garantováno do 10cm praskliny, s tím že bez problému opraví prasklinu do 15 cm. Je to asi vymakaná technologie, nějak se prasklina potře, tekutina vnikne dovnitř a ultrafialovým světlem se vytvrdí.

Ale nové sklo je nové sklo, nepoškrábané, nově usazené...

Jinak dá se to ještě řešit tak, že poškozené sklo má na svědomí jiné vozidlo (které je známo) a lze to uhradit z povinného ručení na základě administrativních kroků zůčastněných. Jen ten kdo k tomu svolí přijde o nějaké bonusy, jakožto viník nehody. Na to ale může odlétnout kamínek od přívěsu, který má ručení nízké a ztráta bonusů není citelná. Ale je to pojišťovací podvod.

PříspěvekNapsal: čtv bře 16, 2006 15:05
od ARMAN
Přpojištěny to nemam takže to neni můj připad :)