1). Sundáš brzdovej třmen a přivážeš ho někam bokem aby nepřekážel a neutrhly se hadice.
2). Sundáš středovou matici co drží poloosu v náboji kola a celej náboj vytáhneš i s brzdovým kotoučem ven (musíš zabrat za kotouč a párkrát s ním škubnout. Nezapomeň si přitáhnout kotouč aspoň dvěma maticemi co drží kolo).
3). Povolíš a vyklepneš krajní řídící čep, oba svislé čepy a vyndáš obal náboje.
4). Vyrveš gufera a vytáhneš vnitřní kroužky a klece ložisek. Potom si vezmeš nějakou vhodnou kulatinu, vsuneš jí dovnitř pouzdra náboje tak aby se opřela o vnější kroužek ložiska a postupným poklepáváním po obvodu kroužku ho vyklepeš ven. Potom obal obrátíš a stejným postupem vyndáš druhý kroužek.
5). Před montáží nových ložisek je vhodné vnější kroužky strčit přes noc do mrazáku a zalisovávat je podchlazené. Já je zalisovával tak, že jsem vzal silnostěnou trubku o skoro stejném vnějším průměru jako kroužek, opřel jsem jí o něj a kroužek jsem přes ni naklepal paličkou.
6). Potom nasadíš dovnitř klece s vnitřními kroužky (řádně namazané vazelínou) dáš podložky a nová gufera (gufera zaklepneš gumovou paličkou) a namontuješ obal zpět na auto.
7). Na poloose namázneš drážkový hřídel, vezmeš náboj a zasuneš ho do ložisek, přitom musíš zezadu přidržovat poloosu a trefit se do drážek v náboji.
. Potom našroubuješ na poloosu středovou matici (je lepší koupit novou), dotáhneš ji nasadíš brzdič a kolo a máš hotovo.