od Majo » pon čer 09, 2014 18:22
stara niva ma brzdovy valec z 2101 s 3 vyvodmi na trubky, nova niva zo samary so 4mi vyvodmi na trubky. Obe maju rovnake brzdy, vpredu 3piestikove, pricom su rozdelene na 2+1 vyvod, vzadu jednopiestikove bubnove. Chevy niva ma hlavny valec zo samary a na prednych 3piestikoch spoj na jednu hadicku. Cele je to na vsetkych troch verziach Niv pozapajane do Tciek, tie su pouzite ako rozbocky a spojenia a ten kto to vymyslal to asi myslel dobre, ale ani s vodkou sa to nema prehanat...
Idealne zapojenie si predstavujem jednoducho a to pravy predny vyvod z hlavneho valca = predna prava brzda, lavy predny vyvod = lava predna brzda. Zadny vyvod(y) = zadne brzdy. Toto zapojenie sa pouziva u 95 percent aut a funguje, to ze je to v nive prekombinovane neprinieslo nic pozitivne.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4