Ludku, ale ty na tej Veste urcite mas moderny LPG system s lambda regulaciou. Ja na Nive SPI mam sproste jednoduche podtlakove LPG s mechanickou clonou a bez lambda regulacie. A ked nie je bohatost zmesi naozaj dobre nastavena, tak kat dostane riadne zabrat. Mozno aj pri naozaj dobrom nastaveni, lebo dokonale sa to pre cele spektrum otacok motora a zatazenia nastavit neda. A viem si aspon teoreticky predstavit, ze nejaky setrilek montaznik LPG tam v ramci znizovania nakladov za montaz (ale nie celkoveho uctu koncovemu zakaznikovi) namontuje aj do Nivy MPI neriadeny LPG system s lambda emulaciou, aby bola RJ auta "spokojna".
Peter7: tie grafy vyzeraju presne ako si popisoval. Viac mi uz bohuzial naozaj nenapada. Nie je ziadny zjavny dovod, preco by tie katy mali takto odchadzat. Toto uz je zrejme problem stupna komplexnosti "Cory level".
Peter7 píše:Ešte som dostal ponuku od rôzných predajcov na výmenu celého dielu ,ktorý sa skladá z dvojpríruba,kat.,spletenec,jedno príruba.
Dufam, ze nemas na mysli tych spekulantov z Bazosa. Lebo to mozes za 200 € kludne dostat aj fake kat tak ako ja a este ta ten zmrd aj vysmeje. Zrovna kat by som kupoval uz len od nejakeho aspon trochu renomovaneho dodavatela. Ja som kupoval Starline, ale k zivotnosti sa vyjadrit nedokazem, pretoze ho takmer nepouzivam.