jestli chceš zvedat nivu za přední nárazník tak pozor, protože nový nárazníky jsou bláto, ohejbají se. Budu mít vepředu naviják a nárazník ještě uprostřed chycenej dvouma tyčema za nápravnici, doufám, že se to tak jmenuje, trčí z toho šrouby na kterejch sou zavěšený ramena předních kol. Takže když dám hilift uprostřed nárazníku, tak se to ani nehne. Bez vzpěr nárazník můžeš ohnout směrem k chladiči, nebo ho úplně zlomit.
https://www.youtube.com/watch?v=18wsCc9_MVI Nepřítel za zadkem, tak na nic nehledíš
Ani na poznávačku a světla.
Zboku protáhnout lano s okem diskem kola a zaháknout za lift.
https://www.niva-faq.msk.ru/ekspluat/vn ... k/hj42.jpgNo a zezadu chytit za kouli, nebo ten pahejl, na kterým visí. Taky nejlíp lanem. Za zadní nárazník bych se zase bál. Ale starý to někdy vydrží, otázka kolikrát to uděláš, než se to ohne.
Jestli máš pod prahama trubky, tak taky pozor, když nejsou pevným,tak se zdeformujou, nebo se vytrhnou ze zhnilý podlahy. Podle mě jsou nejlepší kola, protože pod prahama je lepší nic nemít, protože to celkem dost sníží přejezdovej úhel.
pro pobavení, tragikomický
http://shina-gear.com/wp-content/upload ... 01/117.jpgHlavně si dávaj fakt pozor, ať se ti to nesesmekne při vysouvání, nebo když to je nahoře a ty seš u auta. Ta páka ti pak přerazí ruku, nohu, urazí hlavu, prostě ten švih je při sklouznutí z opory pekelnej. A vždycky před použítím zkontroluj, že tam nejsou prasklý ty západky a ten jezdící čtverec, protože pak by to nemuselo jít spustit dolů. A taky pravidelně mazat, není nad to, když je to suchý a když to nejmíň potřebuješ, tak se to nějak zasekne. Je to docela nebezpečný zařízení, ačkoliv se to nezdá a lidi to teda vůbec neřeší. Někdy se to vyplatí zajistit u předního nebo zadního nárazníku lankem, jako se dávají k vozejkům za auto. Taky tam na to může nejt nějaký vychutralý přizpůsobení, do kterýho to zasuneš atp. Ale kdo by se s tím dělal, že
. Pak je jistota, že to nezkolouzne. Leda by se ti do boku sesulo celý auto