svařování na voze

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: svařování na voze

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

Myslím že tady není nikdo kdo by to dělal, Jarda byl snad až v Číně a zatím se tu neobjevil... Ten by věděl jak na expedici...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
zdd
Příspěvky: 219
Registrován: stř led 20, 2021 17:13

Re: svařování na voze

Příspěvek od zdd »

no tak jestli má zkušenosti tak by se to hodilo
činský hranice, pamír nebo altaj ?
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !

Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: svařování na voze

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

Na Jardu ti dám telefón :mrgreen: třeba se z vás stane nerozlučná dvojka...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
zdd
Příspěvky: 219
Registrován: stř led 20, 2021 17:13

Re: svařování na voze

Příspěvek od zdd »

Už jsem se díval na foto.
Musel by trochu odlehčit auto a nebát se zajet do horšího terénu :-)
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !

Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: svařování na voze

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

Myslím že Jardovi nemůže do ježdění nikdo mluvit... On všechno zvládne, i brody i zátěž, dokonce myslím že podle většiny extrémní lift a nebojí se jet s ním na konec světa... Má všechno na staré nivě, a to je ono, vozí sebou pro jistotu akuflexu aby kdyžtak vybrousil vin a dojel vlakem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jen fór...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
zdd
Příspěvky: 219
Registrován: stř led 20, 2021 17:13

Re: svařování na voze

Příspěvek od zdd »

Snad se zase někoho nedotknu, nemyslím to zle, předem upozorňuju. A nikomu nemluvím do toho kam má jet a co ssebou poveze, to si každej zvolí sám.

Já našel jen nějaký šotolinky v pamíru a přišlo mi že byli docela přeloženi. Docela mě to zajímá, protože jsem ještě něviděl na fotkách, ani videu, že by někdo s nivou od nás někam jel a tam na místě zajížděl mimo hlavní cesty. Všichni (myslím i jiný stroje než niva včetně motorek) to jen tak profrčí a nic zajímavýho mimo trasu neukážou. Buď nemají čas, ale spíš, jak jsem pochopil se boji, že by to nezvládli.
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !

Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Uživatelský avatar
Georgius
Příspěvky: 4008
Registrován: čtv kvě 12, 2005 18:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: svařování na voze

Příspěvek od Georgius »

Co jsi našel je zajímavé, ale snaž se držet tématu :!: Šotolinky na pamíru nemají nic společného se svařováním, tohle patří do tématu "výlet na sever". Až budeme mít čas tak to tam přesuneme.
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
:wave: YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr :love10:
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze :) )
Uživatelský avatar
zdd
Příspěvky: 219
Registrován: stř led 20, 2021 17:13

Re: svařování na voze

Příspěvek od zdd »

Georgius: máš moji podporu a souhlasím s tím, že by se všichni měli držet tématu a neodbočovat.

Jaký máte zkušenosti se svařováním za pomocí dvou nebo tří akumulátorů. Pořád nevím jak vyřešit regulaci proudu. Zkoušel jsem to vložením drátů s menším průměrem mezi svařovací kabely a akumulátor, ale pořád to není ono.
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !

Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Uživatelský avatar
tajga
Příspěvky: 640
Registrován: ned srp 19, 2018 16:47

Re: svařování na voze

Příspěvek od tajga »

1510052591_2.jpg
toto je zvaracka na 12V
Uživatelský avatar
zdd
Příspěvky: 219
Registrován: stř led 20, 2021 17:13

Re: svařování na voze

Příspěvek od zdd »

a nějaký hodnoty, kolik to celý váží a jak je to velký
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !

Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Uživatelský avatar
tajga
Příspěvky: 640
Registrován: ned srp 19, 2018 16:47

Re: svařování na voze

Příspěvek od tajga »

https://www.youtube.com/watch?v=AWyThxbkWxg od stadiov pokusov az k hotovym zvarackam na 12V. Chcel som len tym povedat ze zvaracka na 12V nie je len napojit elektrodu na baterku, tam musi byt nejaky obvod ktory drzi obluk.
Uživatelský avatar
zdd
Příspěvky: 219
Registrován: stř led 20, 2021 17:13

Re: svařování na voze

Příspěvek od zdd »

když svařuju tak spojuju dva akumulátory sériově, ještě lepší jsou tři, ale vozím jen dva a s nima to jde taky
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !

Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Uživatelský avatar
tajga
Příspěvky: 640
Registrován: ned srp 19, 2018 16:47

Re: svařování na voze

Příspěvek od tajga »

treba to zistit, ale nejaky lacny vyrobeny obvod by tomu mohol napomoct, lepsi obluk, lepsi zvar, urcite to pouzivaju v terene na zvaranie aj iny.
Uživatelský avatar
zdd
Příspěvky: 219
Registrován: stř led 20, 2021 17:13

Re: svařování na voze

Příspěvek od zdd »

Co jsem viděl , tak všichni svařují spojením dvou nebo tří akumulátorů, bez dalších udělátek, ono to jde celkem dobře, v nouzi, ale invertor je invertor. Já různě testoval dva akumulátory, dá se a docela to i drží. Akorát to chce na slabší materiály přidat odpor - kus drátu kterej se během sváření pěkně rozžhaví a většinou schoří i izoloace. Stejně to po návratu vyhodíš a dáš tam novej díl. Hlavně, že dojedeš.

to na videu je hračka, na auto potřebuješ aspoň 120 ampér.
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !

Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Uživatelský avatar
tajga
Příspěvky: 640
Registrován: ned srp 19, 2018 16:47

Re: svařování na voze

Příspěvek od tajga »

najlepsie riesenie je potom taketo nieco https://www.youtube.com/watch?v=uTAKqQB ... =emb_title
mozes to pouzivat aj ako zdroj napajania na notebook, svietenie, nabijanie telefonu. Za baterky dal 5.000 Ru co je asi 55E a mas silny zdroj energie na vsetko. Ja by som asi kupil hotovy akupak zletovany v cinskej garazi, lebo do neho davaju cinankovia aj balancery, aspon niekolko aj to pomoze.
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“