Interiér
Napsal: stř čer 13, 2018 19:47
Chlapi, v Nivách se moc nevyznám, na rozdíl od sedanu, tak potřebuji poradit. Švagrovi včera chytla Niva 2013 zřejmě od kabelu k navijáku. Nebojte, porcování nebude , podařilo se mu dostat k vodě, akorát přijížděl domů a uhasil to.
Jaké jsou škody. Asi je KO baterka, po nabytí se uvidí. Svítí diagnostika motoru, ale to třeba za čas zhasne, neřeším. Utavil se kabel kostry v motorovém prostoru, takže je trochu ohořelá izolace na kapotě a drobek plast na ŘJ plynu, ale ŘJ i kapota OK. To je ta lepší stránka. Plamen byl ale v interiéru. Je ohořelá palubka na pravé straně (spolujezdec), rozteklý kastlík, izolace za ním, rozteklý je prostor topení, topení a kohout netečou. Dál jak vylítnul plamen, tak chytly clony a komplet podhled střechy. Na předních sedačkách byly potahy, ty jsou teda OK, zadní lavice místy ohořelá od kapajícího stropu. Střecha - tedy venkovní lak bez poškození. Pod palubovkou akorát přehořely kabely od centrálu a reproduktorů. Když jsme dali baterku, Niva naskočila, je tedy pojízdná - prostě nezničitelný stroj.
Co potřebuji vědět:
1. lze použít sluneční clony z klasiky sedanu - mám?
2. lze použít topení z klasiky - mám?
3. Jsou nějaké významné rozdíly mezi palubovkami řekněme od roku 2000 výše - nejde mi o přístroje, jen o ten "základní velký korpus-plast"
Podle toho, co mi poradíte, začnu shánět, samozřejmě, pokud někdo něco má + polstr stropu, tak nabízejte.
Semozřejmě palubku za 11.000,- komplet novou, co je na Bazoši kupovat nebudu.
Děkuji předem
Honza
Jaké jsou škody. Asi je KO baterka, po nabytí se uvidí. Svítí diagnostika motoru, ale to třeba za čas zhasne, neřeším. Utavil se kabel kostry v motorovém prostoru, takže je trochu ohořelá izolace na kapotě a drobek plast na ŘJ plynu, ale ŘJ i kapota OK. To je ta lepší stránka. Plamen byl ale v interiéru. Je ohořelá palubka na pravé straně (spolujezdec), rozteklý kastlík, izolace za ním, rozteklý je prostor topení, topení a kohout netečou. Dál jak vylítnul plamen, tak chytly clony a komplet podhled střechy. Na předních sedačkách byly potahy, ty jsou teda OK, zadní lavice místy ohořelá od kapajícího stropu. Střecha - tedy venkovní lak bez poškození. Pod palubovkou akorát přehořely kabely od centrálu a reproduktorů. Když jsme dali baterku, Niva naskočila, je tedy pojízdná - prostě nezničitelný stroj.
Co potřebuji vědět:
1. lze použít sluneční clony z klasiky sedanu - mám?
2. lze použít topení z klasiky - mám?
3. Jsou nějaké významné rozdíly mezi palubovkami řekněme od roku 2000 výše - nejde mi o přístroje, jen o ten "základní velký korpus-plast"
Podle toho, co mi poradíte, začnu shánět, samozřejmě, pokud někdo něco má + polstr stropu, tak nabízejte.
Semozřejmě palubku za 11.000,- komplet novou, co je na Bazoši kupovat nebudu.
Děkuji předem
Honza