Chlapi, v Nivách se moc nevyznám, na rozdíl od sedanu, tak potřebuji poradit. Švagrovi včera chytla Niva 2013 zřejmě od kabelu k navijáku. Nebojte, porcování nebude , podařilo se mu dostat k vodě, akorát přijížděl domů a uhasil to.
Jaké jsou škody. Asi je KO baterka, po nabytí se uvidí. Svítí diagnostika motoru, ale to třeba za čas zhasne, neřeším. Utavil se kabel kostry v motorovém prostoru, takže je trochu ohořelá izolace na kapotě a drobek plast na ŘJ plynu, ale ŘJ i kapota OK. To je ta lepší stránka. Plamen byl ale v interiéru. Je ohořelá palubka na pravé straně (spolujezdec), rozteklý kastlík, izolace za ním, rozteklý je prostor topení, topení a kohout netečou. Dál jak vylítnul plamen, tak chytly clony a komplet podhled střechy. Na předních sedačkách byly potahy, ty jsou teda OK, zadní lavice místy ohořelá od kapajícího stropu. Střecha - tedy venkovní lak bez poškození. Pod palubovkou akorát přehořely kabely od centrálu a reproduktorů. Když jsme dali baterku, Niva naskočila, je tedy pojízdná - prostě nezničitelný stroj.
Co potřebuji vědět:
1. lze použít sluneční clony z klasiky sedanu - mám?
2. lze použít topení z klasiky - mám?
3. Jsou nějaké významné rozdíly mezi palubovkami řekněme od roku 2000 výše - nejde mi o přístroje, jen o ten "základní velký korpus-plast"
Podle toho, co mi poradíte, začnu shánět, samozřejmě, pokud někdo něco má + polstr stropu, tak nabízejte.
Semozřejmě palubku za 11.000,- komplet novou, co je na Bazoši kupovat nebudu.
Děkuji předem
Honza