Ja bych neduveroval hlavne te Skodovce .
Edit: Asi jsem viděl to co popisují tady: http://karban.info/brzdovepotrubi.html
Moderátor: Moderátoři
Jarda_NIVA1.7 píše:2 Cory:
pri vyvoji skody favorit ten motor (vychazejici ze Š1000) dali upravit japoncum, kteri dali hlinikovou hlavu, predelali spalovaky, dali tvrzena sedla ventilu a bimetalicke pisty a mnohem lepsi krouzky, výsledkem byla více než dvojnásobná životnost s prakticky nulovou spotrebou oleje, spotřeba se u 1288 motoru snizila na min, než mela 105ka. Pokud se clovek o ten favomotor dobre stara, tak i ve 400tis. km je v super stavu, narocnost na motorovy olej je vyssi nez u Lady.
Narozdil od Lady tem motor ma jen 3x ulozenou kliku, nekdo muze rict, ze to je nevyhoda, ale naprosto to staci, salky se dle moji zkusenosti opotrebovavaji vic na ojnicich nez na klice. 3x ulozena klika vede k nejakym usporam. Dále je to narozdil od Lady OHV, me se libi, ze je jednodussi hlava, OHV teda pry nejsou vhodne pro vysokootackove motory.
Oba tyto motory maji ventilovy rozvod retezem, coz je podle me plus.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků