Ja bych neduveroval hlavne te Skodovce .
Edit: Asi jsem viděl to co popisují tady: http://karban.info/brzdovepotrubi.html
jak ošetřit palivové a brzdové trubky
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11031
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: jak ošetřit palivové a brzdové trubky
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 874
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak ošetřit palivové a brzdové trubky
2 Koko Loko:
a realne tam vic jak 20 MPa nebude
Cemu bys neveril na skodovce? Favomotor je technicky dal nez Lada (fiat), to co s tim vymysleli ti Japonci je super, koncern to OHV pouziva doted (motor 105-130 byl smejd, to jo). Kvalita zpracovani hovori jasne pro skodovku (to mluvim o tech z prelomu 80./90. let). Mozna je lada navrzena lip, ale tou kvalitou zpracovani to jde dolu a jeste ty nekvalitni materialy, nikdy se mi u skodovky nestalo, ze bych strihnul hlavu sroubu v pulce pri dotahovani. Nikdy mi u zadne skodovky (za 750 tis. km) nepraskla pruzina ventilu. Skodovka je o trochu snazsi na opravy - nikdy jsem nepotreboval kloubek na gole, ventilove viko na 2 sroubech, celkove pristup k motoru (teda srovnavam to s nivou), prevodovky lada jsou jak se jim zrovna povedly atd.
a realne tam vic jak 20 MPa nebude
Cemu bys neveril na skodovce? Favomotor je technicky dal nez Lada (fiat), to co s tim vymysleli ti Japonci je super, koncern to OHV pouziva doted (motor 105-130 byl smejd, to jo). Kvalita zpracovani hovori jasne pro skodovku (to mluvim o tech z prelomu 80./90. let). Mozna je lada navrzena lip, ale tou kvalitou zpracovani to jde dolu a jeste ty nekvalitni materialy, nikdy se mi u skodovky nestalo, ze bych strihnul hlavu sroubu v pulce pri dotahovani. Nikdy mi u zadne skodovky (za 750 tis. km) nepraskla pruzina ventilu. Skodovka je o trochu snazsi na opravy - nikdy jsem nepotreboval kloubek na gole, ventilove viko na 2 sroubech, celkove pristup k motoru (teda srovnavam to s nivou), prevodovky lada jsou jak se jim zrovna povedly atd.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: jak ošetřit palivové a brzdové trubky
Neviem v com je teda favomotor dalej nez ladamotor. Konkretizuj.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 874
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak ošetřit palivové a brzdové trubky
2 Cory:
pri vyvoji skody favorit ten motor (vychazejici ze Š1000) dali upravit japoncum, kteri dali hlinikovou hlavu, predelali spalovaky, dali tvrzena sedla ventilu a bimetalicke pisty a mnohem lepsi krouzky, výsledkem byla více než dvojnásobná životnost s prakticky nulovou spotrebou oleje, spotřeba se u 1288 motoru snizila na min, než mela 105ka. Pokud se clovek o ten favomotor dobre stara, tak i ve 400tis. km je v super stavu, narocnost na motorovy olej je vyssi nez u Lady.
Narozdil od Lady tem motor ma jen 3x ulozenou kliku, nekdo muze rict, ze to je nevyhoda, ale naprosto to staci, salky se dle moji zkusenosti opotrebovavaji vic na ojnicich nez na klice. 3x ulozena klika vede k nejakym usporam. Dále je to narozdil od Lady OHV, me se libi, ze je jednodussi hlava, OHV teda pry nejsou vhodne pro vysokootackove motory.
Oba tyto motory maji ventilovy rozvod retezem, coz je podle me plus.
pri vyvoji skody favorit ten motor (vychazejici ze Š1000) dali upravit japoncum, kteri dali hlinikovou hlavu, predelali spalovaky, dali tvrzena sedla ventilu a bimetalicke pisty a mnohem lepsi krouzky, výsledkem byla více než dvojnásobná životnost s prakticky nulovou spotrebou oleje, spotřeba se u 1288 motoru snizila na min, než mela 105ka. Pokud se clovek o ten favomotor dobre stara, tak i ve 400tis. km je v super stavu, narocnost na motorovy olej je vyssi nez u Lady.
Narozdil od Lady tem motor ma jen 3x ulozenou kliku, nekdo muze rict, ze to je nevyhoda, ale naprosto to staci, salky se dle moji zkusenosti opotrebovavaji vic na ojnicich nez na klice. 3x ulozena klika vede k nejakym usporam. Dále je to narozdil od Lady OHV, me se libi, ze je jednodussi hlava, OHV teda pry nejsou vhodne pro vysokootackove motory.
Oba tyto motory maji ventilovy rozvod retezem, coz je podle me plus.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: jak ošetřit palivové a brzdové trubky
Jarda_NIVA1.7 píše:2 Cory:
pri vyvoji skody favorit ten motor (vychazejici ze Š1000) dali upravit japoncum, kteri dali hlinikovou hlavu, predelali spalovaky, dali tvrzena sedla ventilu a bimetalicke pisty a mnohem lepsi krouzky, výsledkem byla více než dvojnásobná životnost s prakticky nulovou spotrebou oleje, spotřeba se u 1288 motoru snizila na min, než mela 105ka. Pokud se clovek o ten favomotor dobre stara, tak i ve 400tis. km je v super stavu, narocnost na motorovy olej je vyssi nez u Lady.
Narozdil od Lady tem motor ma jen 3x ulozenou kliku, nekdo muze rict, ze to je nevyhoda, ale naprosto to staci, salky se dle moji zkusenosti opotrebovavaji vic na ojnicich nez na klice. 3x ulozena klika vede k nejakym usporam. Dále je to narozdil od Lady OHV, me se libi, ze je jednodussi hlava, OHV teda pry nejsou vhodne pro vysokootackove motory.
Oba tyto motory maji ventilovy rozvod retezem, coz je podle me plus.
Lada mala hlinikovu hlavu od zaciatku, takisto tvrdene sedla, bimetalicke piesty asi nie,resp neviem podrobnosti o piestoch, Lada ma tiez praticky nulovu spotrebu oleja, ked ma dobre semeringy a nie je vybehana. 400 aj 500tis Lada motory som videl a su tu viaceri na fore, ktory dosiahli toto cislo. 3x ulozena kluka je oproti 5x ulozenej technicky pozadu. OHV je tiez technicky pred OHC. Hlava u OHV je sice jednoduchsia, ale zrovna tie dlzhocizne zvihatka su rovnako zlozite ako vacka v hlave. Lada ma tiez retazove rozvody. Takze ja az taky pokrok v tom Favo motore nevidim Ale musim povedat, ze su to drziaky, mam Feldu 1,3 BMM a je to fakt blbuvzdorny motor. Ale to je asi tak vsetko
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 874
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak ošetřit palivové a brzdové trubky
2 Cory:
ale to vybehani - pave ty bimetal pisty tomu zabranuji (motor 1000-130 byl po smrti do 150tis. km), na favomotoru s 300tis. km byly jeste stopy po honovani, ze by 3x ulozena klika byla technicky pozadu, tak s tim nesouhlasim, je tam mensi treni a nizsi hnotnost kliky
Ja jsem zvedav, kolik mi bude brat niva oleje po vymene gufer (zatim to vypada, ze neubyva), protoze brala pres 1l/1000km, nejvic me nastvalo, ze praskaji ty ventilove pruziny :/
S potkanym favomotorem jsem se nesetkal, ale o nekolika ladach jsem uz slysel.
ale to vybehani - pave ty bimetal pisty tomu zabranuji (motor 1000-130 byl po smrti do 150tis. km), na favomotoru s 300tis. km byly jeste stopy po honovani, ze by 3x ulozena klika byla technicky pozadu, tak s tim nesouhlasim, je tam mensi treni a nizsi hnotnost kliky
Ja jsem zvedav, kolik mi bude brat niva oleje po vymene gufer (zatim to vypada, ze neubyva), protoze brala pres 1l/1000km, nejvic me nastvalo, ze praskaji ty ventilove pruziny :/
S potkanym favomotorem jsem se nesetkal, ale o nekolika ladach jsem uz slysel.
Naposledy upravil(a) Jarda_NIVA1.7 dne pon led 04, 2016 20:23, celkem upraveno 1 x.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- radek mb
- Příspěvky: 5186
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak ošetřit palivové a brzdové trubky
Debatujete hezky, ale ve špatném tématu, pánové.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487